آخرین تحولات بازار میوه/ افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت نارنگی

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ضمن اعلام نرخ جدید انواع میوه، صیفی و سبزیجات در میادین گفت: قیمت نارنگی نسبت به هفته قبل ۵۰۰ تومان گران شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، سید حسین مهاجران، با بیان اینکه قیمت میوه، صیفی و سبزیجات نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است، اظهارداشت: تنها قیمت نارنگی ساری به دلیل آنکه فصل این میوه در آستانه تمام شدن است، حدود ۵۰۰ تومان گران شده و به ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان رسیده است ضمن اینکه نرخ نارنگی بندری هم بین ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است.

وی قیمت هرکیلوگرم پرتقال جنوب کوهستان را نیز ۵ هزارتومان عنوان کرد و گفت: قیمت پرتقال رسمی در میادین میوه و تره بار ۲۵۰۰ تومان، گریپ فروت توسرخ ۲۵۰۰ تومان، گریپ فروت سفید ۱۲۰۰ تومان، خیار از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و گوجه فرنگی از ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است.

مهاجران اضافه کرد: قیمت هرکیلوگرم انار از ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، موز ۲۸۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان، سیب قرمز و سفید از ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و پیاز از ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت سیب زمینی بین ۶۵۰ تا ۱۱۰۰ تومان است، افزود: کیوی درشت ۳۵۰۰ تومان، کیوی ریز ۱۵۰۰ تومان، لیموشیرین از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، لیموترش سنگی ۵۵۰۰ تومان، لیموترش میناب ۷۰۰۰ تومان و لیموترش وارداتی پاکستان ۱۰۰۰۰ تومان به مشتری عرضه می‌شوند.

به گفته مهاجران قیمت سبزی خوردن ۱۴۰۰ تومان و سبزی جور(قورمه، کوکو، آش و پلو) ۱۲۰۰ تومان است. ‌

401401

کد خبر: 574146

وب گردی

وب گردی