تاکید مقیمی بر ضرورت رعایت حق الناس در حفاظت از آرای مردم

رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر ضرورت رعایت حق الناس در حفاظت از آرای مردم گفت: از کسانی در سر صندوق های رای استفاده کنیم که آرای مردم برای آنها حق الناس باشد و با دقت کارها را انجام دهند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین مقیمی روز پنجشنبه در دومین روز از دومین همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور افزود: روز هفتم اسفند روز پر کاری است و از قبل باید مهیا شد. افرادی باید سر کار گمارده شوند که کارها را به خوبی پیش ببرند.
وی با تاکید بر ضرورت برقراری ارتباط با ستاد انتخاباتی داوطلبان گفت: در این ارتباط بایدها و نبایدها را باید به آنها بگوییم و دقت ویژه ای در تعیین نمایندگان داوطلبان در پای صندوق های رای داشته باشیم و اینها را به روز آخر نگذاریم.
مقیمی افزود: همه باید تلاش کنیم که نمایندگان داوطلبان حضور فعال داشته باشند تا کارها به خوبی پیش رود چرا که این حضور به سالم و خوب برگزار شدن انتخابات و نیز حضور داوطلبان بسیار کمک می کند.
وی همچنین با اشاره به صندوق های سیار در انتخابات اظهار داشت: در مورد این صندوق ها از وسیله ای استفاده شود که نمایندگان در همان خودرویی باشند که صندوق های رای در آن قرار دارد.
رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: از ساعت 8 صبح تا پایان وقت برگزاری انتخابات سعی می کنیم در تمام حوزه ها آرامش برقرار باشد و با آرامش کارها را پیش ببریم.

201/201

کد خبر: 574307

وب گردی

وب گردی