مرتضی مبلغ:منافع ملی و مصالح عمومی اصل اساسی  اصلاح طلبان در انتخابات است

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات گفت:حق الناسی که معظم له بیان فرمودند، تنها برای رای مردم نیست، بلکه همه جا هست و ما باید فرمایشات رهبری را نصب العین قرار دهیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا،مرتضی مبلغ شب گذشته در همایش اصلاح طلبان و اعتدال گرایان شهرستان آران و بیدگل، با قدردانی از تیم دلسوز، متعهد و کارآمد هسته ای کشور افزود: باید تمام وجود آنان را طلا گرفت که با حفظ خط قرمزهای نظام، مشکل هسته ای را حل کردند.

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات برجام را حاصل مقاومت مردم ایران دانست و گفت: بردباری، استحکام و پافشاری بر مواضع اسلامی باعث پیروزی ملت ایران در برجام شد.


وی اظهار کرد: سیاست و کارآمدی دولت تدبیر و امید و مدیریت صحیح در این موضوع بسیار با اهمیت بود تا مقاومت مردم در مساله هسته ای کشور و برجام به منصه ظهور برسد.


مبلغ با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات نیز گفت: حق الناسی که معظم له بیان فرمودند، تنها برای رای مردم نیست، بلکه همه جا هست و ما باید فرمایشات رهبری را نصب العین قرار دهیم.


وی همچنین گفت: رسانه ملی باید مراقب باشد که برخی رفتارها و برنامه های آنان موجب دلسردی مردم و روی آوری آنان به سمت شبکه های ماهواره ای نشود، بلکه باید با بی طرفی بر اعمال، رفتار و عملکرد خود مایه دلگرمی مردم و جوانان شود.


معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات تصریح کرد: هرچه به روزهای برگزاری انتخابات نزدیک می شویم باید فضای آرامش، نشاط و شادابی را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

مبلغ همچنین اصلاح طلب را یک جریان ریشه دار در کشور نامید و گفت: اصلاح طلبان از خانواده معزز شهدا و دارای شخصیت های برجسته، دلسوز، توانا، انقلابی و جزو سوابق ارزشمند نظام هستند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «منافع ملی و مصالح عمومی» اصل اساسی و در راس همه امور اصلاح طلبان در انتخابات است.


معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحاتهمچنین «خرد جمعی، وحدت، اجماع و همدلی» را دومین اصل اساسی اصلاح طلبان در انتخابات بیان کرد و افزود: همه اصلاح طلبان برای تحقق این هدف، دور هم جمع شدند و در استانها نیز شوراها تشکیل شده است.

203

کد خبر: 574391

وب گردی

وب گردی