رئوفیان :امیدواریم مجلس دهم به واقع کلمه خانه ملت باشد

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه امیدواریم مجلس دهم به واقع کلمه خانه ملت باشد و نه خانه جناح و گروه خاص سیاسی، گفت:‌ اصلاح‌طلبی که مبنای اصولگرایی را نپذیرد و به مجلس راه یابد نمی تواند مبتنی بر مبانی اصولگرایی حرکت کند و اصولگرایی که بدون انگیزه اصلاح‌طلبی به مجلس آید به حال کشور مضرر خواهد بود.

به گزارشایسکانیوز به نقل از ایسنا ابوالقاسم رئوفیان دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین در کنگره این حزب که صبح امروز در سالن تالار شمس برگزار شد، با بیان اینکه مجلس دهم باید مجلس عقلا، خردگرایان و دلسوزان انقلاب باشد و عصاره فضیلت ملت به حساب آید تصریح کرد: مجلس دهم وظیفه سنگینی بر عهده دارد و در کنار آن مجلس خبرگان نیز با توجه به بار سنگین و رسالت خطیری که بر دوش دارد، بدون حضور عقلا نمی تواند به وظایف خود عمل کند.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز در هفتم اسفند سال 94 خاطر نشان کرد: استراتژی حضور حداکثری مردم همت مضاعفی است که احزاب و گروه‌های سیاسی باید مورد توجه قرار دهند و در جهت تحقق آن تلاش کنند.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین تصریح کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق آرا به رخ کشیدن اقتدار نظام برای جهانیان و استکبار جهانی است و تحقق راهبرد مشارکت حداکثری مردم وظیفه ملی و مذهبی است.

رئوفیان با اشاره به پیروزی به دست آمده از مذاکرات تیم هسته‌ای و اجرای برجام گفت: حزب اسلامی ایران زمین معتقد است در عرصه دیپلماسی و مذاکرات دستاوردهای گذشته یمان یعنی غنی سازی بیست درصد و فعال شدن هزاران سانتریفیوژ و آنچه در دست داشتیم آمریکا و پنج قدرت جهانی را پای میز مذاکره آورد و اگر دست ما خالی بود برای ما تره هم خرد نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با زحمات امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری پس از 12 سال مذاکرات به نتیجه رسید گفت : دو سال از مذاکرات در دولت یازدهم و با مدیریت شایسته آقای ظریف به نتیجه رسید که دستاورد بزرگی برای ملت ایران است.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه اجرای برجام جشن ملی است ، خاطر نشان کرد: اجرای برجام را به مقام معظم رهبری به عنوان سکان‌دار و ناخدای این کشتی روان در دریای طوفانی تبریک می گوییم و استقامت و پایداری ملت ایران در این مسیر سخت را قدردان هستیم.

رئوفیان با تاکید بر اینکه هیچ جناح ، گروه و حزبی نمی‌تواند دستاورد برجام را مصادره به مطلوب کند گفت:‌ برجام متعلق به ملت بزرگ ایران است که نتیجه تلاش های تیم مذاکره کننده ، ایستادگی و استقامت ملت ایران و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری است.

203

کد خبر: 574437

وب گردی

وب گردی