واتس اپ داده‌های شما را به فیسبوک می‌دهد/منبع

ظاهرا قرار است نسخه‌ی آینده‌ی واتس اپ داده‌های کاربران را با فیسبوک به اشتراک بگذارد.

به گزارش ایسکانیوز، همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، اپلیکیشن پیام‌رسانی واتس اپ به فیسبوک تعلق دارد. این دو اپلیکیشن و سرویس برای مدتی بسیاری طولانی مستقل از همدیگر باقی ماندند، اما احتمالا به زودی این وضعیت تغییر خواهد کرد. اکتشاف جدید یکی از توسعه‌دهندگان نشان می‌دهد که ظاهرا نسخه‌ی آینده‌ی واتس اپ داده‌های کاربران را با فیسبوک به اشتراک می‌گذارد.

در پیام درون اسکرین‌شات نوشته شده: “اطلاعات حساب کاربری واتس اپ مرا با فیسبوک به اشتراک بگذار تا تجربه‌ی من از فیسبوک بهتر شود.” معلوم نیست این پیام دقیقا به چه معناست، اما شاید به پیدا کردن دوستان بیشتر در فیسبوک مربوط می‌شود. به عنوان مثال ممکن است مخاطبان واتس اپ به عنوان دوست در فیسبوک پیشنهاد داده شوند و برعکس.

البته خبر خوب این است که در این اکتشاف، این ویژگی به‌طور پیش‌فرض غیرفعال است. به این ترتیب، کاربران این اختیار را دارند که آن را فعال کنند. اختیاری بودن این ویژگی‌ها اهمیت زیادی دارد. چون حتی اگر بعضی از ویژگی‌ها با نیت خوبی ارایه شده باشند، کاربران ترجیح می‌دهند که در فعال کردن آنها حق انتخاب داشته باشند؛ مخصوصا در مواردی که به حریم شخصی مربوط می‌شود.

در هر صورت، شاید در نسخه‌های بعدی واتس اپ شاهد معرفی این ویژگی باشیم.

منبع دیجی کالا

20104

کد خبر: 574660

وب گردی

وب گردی