توجه به امور پژوهشی با محوریت تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است

در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات‌ رئیسه واحد صوفیان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی صورت گرفت بر فعالیت بیش‌از پیش در امور پژوهشی با محوریت تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان تأکید شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید جواد انگجی در دیدار اعضای هیأت رئیسه واحد صوفیان، با اشاره به طرح‌های ماندگار فرهنگی اجراشده در این واحد، گفت : این طرح‌ها که با هدف ایجاد و تأمین زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی پایه‌گذاری شده است را واقعاً می‌توان طرح ماندگار فرهنگی دانست که می‌تواند در طول زمان‌های متوالی به‌عنوان یک اثر و زیرساخت فرهنگی باقی و ساری بماند.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها به‌عنوان یکی از مؤثران فرهنگ عمومی و دینی شناخته می‌شوند لذا لازم است این رسانه تحلیل شود و جامعه مخاطب مجهز به سواد رسانه‌ای باشد تا جنس پیام را فهمیده و اقدامی مناسب و با چشمی باز انجام دهد.

انگجی یکی از اولویت‌های اصلی در دانشگاه آزاد اسلامی را توجه به امور پژوهشی با محوریت تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان دانست و افزود: واحد صوفیان می‌تواند به‌عنوان یکی از فعال‌ترین واحدها در این زمینه شناخته شود زیرا همواره فراتر از انتظارات ما گام برداشته است و این موجب شده است ما همیشه از این واحد انتظارات بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه به ایجاد مقاطع تحصیلی در رشته‌های جدید میان‌ رشته‌ای در واحد صوفیان تأکید کرد و گفت:‌ با پیگیری‌های لازم رشته‌هایی مانند رشته کارشناسی ارشد مهندسی سیمان و... در این واحد راه‌اندازی شود.

در این دیدار حسین خسروی فر رئیس واحد صوفیان از طرح‌های ماندگار فرهنگی اجرا شده در واحد و طرح‌های پژوهشی و دانش‌بنیان و همچنین از فعالیت‌های آموزشی و تحصیلات تکمیلی این واحد گزارش مفصلی ارائه داد و در پایان از افتتاح طرح‌های ماندگار فرهنگی و رونمایی محصولات دانش‌بنیان واحد صوفیان در دهه فجر خبر داد.

20101

کد خبر: 574772

وب گردی

وب گردی