قتل دو دختر نوجوان گچسارانی تکذیب شد

فرمانده نیروی انتظامی گچساران در ادامه اعلام کرد: متأسفانه بعضی افراد نیز با دریافت این خبرهای کذب بدون اطلاع از اصل ماجرا اقدام به انتشار آن از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌کنند که این مسئله سبب تشویش اذعان عمومی و امنیت روانی جامعه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرآنلاین فرمانده نیروی انتظامی گچساران در ادامه اعلام کرد: متأسفانه بعضی افراد نیز با دریافت این خبرهای کذب بدون اطلاع از اصل ماجرا اقدام به انتشار آن از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌کنند که این مسئله سبب تشویش اذعان عمومی و امنیت روانی جامعه می‌شود.

پس از انتشار شایعه دو دختر نوجوان گچسارانی با اسلحه گرم در فضای مجازی فرمانده انتظامی گچساران این شایعه را رد کرد و در تماس تلفنی گفت :خبر فوق کذب محض است و این شایعه بی اساس در فضای مجازی منتشر شده است که پلیس به دنبال شایعه سازان خواهد بوذ و با شایعه سازان به شدت برخورد خواهد کرد.

علی کرم بازیان با اشاره به جزییات شایعه منتشر شده در شبکه های مجازی اشاره کر د و ادامه داد:بر اساس شایعه منتشر شده در فضای مجازی به آن شکل تشریح شده بود که یک پسر دو دختر نوجوان را پس از تجاوز با اسلحه گرم به قتل سانده است و همچنین سه نفر زخمی و به یکی از بیمارستان های شهر گچساران منتقل شدند که همه این ها کذب محض است.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران در ادامه اعلام کرد:متأسفانه بعضی افراد نیز با دریافت این خبرهای کذب بدون اطلاع از اصل ماجرا اقدام به انتشار آن از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌کنند که این مسئله سبب تشویش اذعان عمومی و امنیت روانی جامعه می‌شود.

او با بیان اینکه با شایعه‌سازان اینگونه اخبار کذب و مسئله‌ساز برخورد جدی می‌شود، گفت: نیروی انتظامی گچساران با توجه به اهمیت امنیت روانی جامعه و برقراری نظم و امنیت با افراد متخلف در فضای مجازی به ویژه شایعه‌پردازان به شدت برخورد می‌کند.

105105

کد خبر: 574783

وب گردی

وب گردی