شلیک گلوله  شکارچیان محیطبان خوزستانی را مجروح کرد

شب گذشته محیط بان عبدالحسن ساده نژاد از مامورین منطقه حفاظت شده کرایی در شهرستان شوشتر هدف گلوله شکارچیان متخلف قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ساعت ۲۰ شب گذشته (جمعه) محیط بان ساده نژاد پس از خروج از پاسگاه جهت کنترل منطقه در تاریکی شب از ناحیه هر دو پا هدف گلوله اسلحه شکاری قرار گرفت.

رییس اداره محیط زیست شوشتر نیز در این باره گفت: پس از این حادثه ضارب متواری شده و محیط بانان مجروح با کمک سایر نیروها و عوامل اورژانس به بیمارستان خاتم شوشتر منتقل گردید.

علی فتحی افزود: بیش از بیست ساچمه به بدن این محیط بان برخورد نموده و وارد هر دو پای وی شده است.

هم اکنون با تلاش پزشکان خونریزی پای محیط بان ساده نژاد متوقف شده و محیط بان مجروح جهت معاینه و انجام عمل جراحی به منظور خارج نمودن ساچمه ها از پای وی به بیمارستات گلستان اهواز منتقل شده است.

شب گذشته و پس از این حادثه دادستان شهرستان شوشتر در بیمارستان حاضر شده و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری ضارب به نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان صادر شده است.

با تلاش های شبانه روزی محیط بانان از جمله محیط بان عبدالحسن ساده نژاد، منطقه حفاظت شده کرایی طی سه سال اخیر به شدت برای شکارچیان نا امن شده و برخوردهای قانونی قاطعی با متخلفان انجام شده است و در این شرایط واکنش های انفعالی اینچنینی از متخلفان دور از انتظار نیست.

105105

کد خبر: 574861

وب گردی

وب گردی