شورای هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در راستای مشارکت بیشتر اعضای هیئت‌علمی در برنامه‌های راهبردی این دانشگاه تشکیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر به ایسکانیوز گفت: با توجه به برنامه تدوین‌شده در جهت مشارکت بیشتر اعضای هیئت علمی دانشگاه در امور جاری و برنامه‌های رو به توسعه این مجموعه بزرگ علمی فرهنگی بر آن شدیم تا شورایی را متشکل از تعدادی از صاحب‌نظران تشکیل دهیم.

دکتر سید حسین بدیعی افزود: رویکرد دانشگاه تصمیم‌گیری مشارکتی است و این شورا می‌تواند در سیاست‌های راهبردی کوتاه‌مدت و درازمدت به‌عنوان نماینده اساتید گام مهمی را در ارائه راهکارهای مؤثر برداشته و به‌عنوان مشاور به هیئت رئیسه ارائه طریق دهد.

وی اولین گام این شورا را در جهت ساماندهی و پیشنهادات مطرح‌شده در مورد شرکت‌های دانش‌بنیان ذکر و تصریح کرد: امروزه بحث شرکت‌های دانش‌بنیان تجاری یکی از دغدغه‌های دانشگاه‌ها و جامعه علمی و صنعتی است لذا باید با سرعت بیشتر و البته دقت کافی به‌سوی ایجاد این نوع شرکت‌ها رفت.

بدیعی اظهار کرد: وجود شواری هم‌اندیشی می‌تواند به‌عنوان بازویی توانمند از دل جامعه اعضای هیئت‌علمی باشد تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات بدون واسطه به مسئولان دانشگاه انتقال یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از همکاران خود خواست تا در ارائه راهکارهای مؤثر و سازنده در ارتقای سطح کمی و کیفی دانشگاه تلاش کنند.

10101

کد خبر: 574999

وب گردی

وب گردی