مدیر باشگاه نیروی زمینی: ارسلان کاظمی نیازی به تست ندارد

با اینکه از گوشه و کنار شنیده شده تیم بسکتبال نیروی زمینی قصد دارد از ارسلان کاظمی تست بگیرد، مدیر باشگاه نیروی زمینی ارتش تاکید کرد این بازیکن برای حضور در تیم بسکتبال این باشگاه نیازی به تست ندارد. 

به گزارش ایسکانیوز، امیر مرتضی حسن‌پور درباره موضوع مطرح شده مبنی براینکه آیا صحت دارد ارسلان کاظمی برای حضور در تیم نیروی زمینی باید تست بدهد؟ اظهار کرد:

نمی‌دانم این مطلب در کجا عنوان شده و به هیچ وجه صحت ندارد. به نظرم می‌رسم عده‌ای قصد شیطنت دارند. سرمربی تیم نیروی زمینی در گفت و گویی اعلام کرده تیمش را بعد از تست‌های انجام گرفته بسته است اما تست برای یک بازیکن ملی وجود ندارد چرا که او توانایی‌هایش را در عرصه ملی‌ و بین‌المللی نشان داده‌است. این شرایط برای ارسلان و هر ملی‌پوش دیگری نیز صدق می‌کند.
مدیر باشگاه نیروی زمینی در پاسخ به این سوال که وضعیت ارسلان کاظمی چگونه‌است؟ ادامه داد: اکنون ارسلان در مجموعه ما نیست اما اگر تصمیم بگیرد به ما اضافه شود از او استقبال می‌کنیم. نگاهمان به ارسلان و هر ملی‌پوش دیگر به عنوان سرمایه ملی‌است چرا که هدف ما کمک به بسکتبال و ورزش کشور است و تلاش کرده‌ایم از همه ورزشکاران حمایت کنیم. با این حال اگر دیرتر به جمع ما اضافه شود شاید نتوانیم به خوبی او را کمک کنیم و کمی دستمان بسته شود.
وی با بیان این مطلب که همه ورزشکاران دوران خدمت مقدس سربازی خود را در تیم‌های نظامی پشت سر می‌گذارند تصریح کرد: هر ورزشکاری که به سن خدمت وظیفه برسد به عنوان یک سرمایه ملی محسوب می‌شود و باید در تیم نظامی بازی کند. ارسلان نیز همانند دیگر ورزشکاران است. اکنون که بسکتبال در لیگ برتر است تمام بازیکنان سرباز در این لیگ بازی می‌کنند و اگر سال آینده به لیگ پایین‌تر برویم همین مجموعه در لیگ پایین‌تر حضور خواهند داشت. پس چه بهتر است که ارسلان یا هر ورزشکار دیگر بیاید و در کنار دیگران باشد و تلاش کند و ما نیز به طور کامل از آنها حمایت می‌کنیم.
حسن‌پور تاکید کرد: نگاه باشگاه‌ نیروی زمینی حمایت از ورزش و ورزشکاران بوده‌است. در بسکتبال نیز تلاش کرده‌ایم تا به جوانان کمک کنیم و امکانات خوبی در سال‌های خدمت وظیفه برایشان به وجود بیاوریم. همانطور که گفتم نگاه ما به ملی‌پوشان به عنوان یک سرمایه ملی است و سعی ما کمک به بسکتبال بوده‌است.

604/602

کد خبر: 575043

وب گردی

وب گردی