دستگیری 4 زن که با چک پول های تقلبی کلاهبرداری می کردند

چهار زن که با در دست داشتن چک پول‌های تقلبی کلاهبرداری می‌کردند در مشهد به آخر خط رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، سه زن بازداشت شده رؤیا 38 ساله، زهرا 21 ساله، نرگس 34 ساله نام دارند و یکی دیگر از آنها فراری شده است.

رئیس پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند مغازه‌دار در مراکز تجاری مشهد با پلیس 110 مبنی بر اینکه چهار زن با مراجعه به فروشگاه‌های آنها در ازای خرید کالا چک پول تقلبی تحویل داده‌اند، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: تیم‌های گشت نامحسوس کلانتری مصلای مشهد در این مأموریت ضربتی با کنترل و مراقبت‌های چند ساعته عاملان این اقدام مجرمانه را سوار بر یک خودروی سواری نوک مدادی شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند.

او ادامه داد: زمانی که مجرمان برای خرید وارد مغازه‌ای شده بودند پلیس برای دستگیری آنان اقدام کرد. در این عملیات یکی از زنان متواری شد. سرهنگ حجت نیک مرام گفت: در این اقدام ضربتی سه زن به نام‌های رؤیا 38 ساله، زهرا 21 ساله، نرگس 34 ساله اهل اسلامشهر دستگیر شدند و جست‌و‌جوهای پلیسی برای دستگیری همدستان آنها ادامه دارد.

فرمانده پلیس مشهدتاکید کرد: ‌اعضای این باند با یکدیگر نسبت فامیلی دارند و تاکنون چهار شاکی پرونده برای پیگیری شکایت خود مراجعه کرده‌اند. تحقیقات از این زنان که احتمال می‌رود در دیگر شهرها و استان‌های کشور نیز مرتکب کلاهبرداری شده باشند، ادامه دارد.

20106

کد خبر: 585430

وب گردی

وب گردی