دستگیری عامل قتل مأمور شهرداری  گرگان/ انگیزه من پس گرفتن ترازوی برادرم بود

جوان 20 ساله که برای پس گرفتن ترازوی برادرش با دو ضربه چاقو مأمور شهرداری گرگان را از پای درآورده بود دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، پنجشنبه 26 دی ماه ماجرای درگیری و نزاع در کمربندی گرگان به پلیس 110 مخابره شد و بررسی‌ها نشان داد یکی از کارکنان سد معبر شهرداری گرگان به شدت زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافته است. اصغر 42 ساله که از ناحیه دو پا هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود در همان آمبولانس نفس آخر را کشید و تسلیم مرگ شد.
سرهنگ محمدرضا اکبری رئیس پلیس آگاهی گلستان درباره جزئیات حادثه گفت: با دریافت گزارشی از یک قتل مأموران اداره مبارزه با جرایم خشن و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی گلستان راهی محل می‌شوند. در تحقیقات ابتدایی یکی از همکاران قربانی درخصوص روز حادثه به پلیس گفت به عنوان راننده، اصغر را سوار کرده و برای تحویل ترازو به راننده یک وانت پیکان در کمربندی روبه‌روی میدان بار، او را پیاده کرده است.
سرهنگ اکبری اضافه کرد: راننده شهرداری پس از انجام کاری دوباره به همان محل باز می‌گردد که مشاهده می‌کند همکارش روی زمین افتاده و زخمی شده است ولی اصغر پیش از انتقال به آمبولانس به همکارش گفته 3 یا 4 نفر به او حمله کرده‌اند.
یکی از عابرانی که در همان منطقه ایستاده بود نیز برای پلیس تعریف می‌کند قربانی را دیده که شخص دیگری به او حمله کرده است. این رهگذر برای جدا کردن آنها می‌رود اما مهاجم با تلفن چند نفر دیگر را خبر می‌کند و بعد از مدتی چند موتورسوار می‌آیند و به مقتول چاقو می‌زنند و متواری می‌شوند.
سرهنگ اکبری توضیح داد: در ادامه تحقیقات، صاحب پیکان وانت توسط پلیس شناسایی و در همین راستا یک جوان 23 ساله که دوست برادر صاحب وانت بوده دستگیر می‌شود. او نزد پلیس ادعا می‌کند دوستش را در خیابان دیده که بسیار عصبانی بوده و گفته برای درگیری با مأمور شهرداری می‌رود و او را با موتور خود رسانده است.
به گفته اکبری، براساس اعترافات این شاهد، راننده وانت با چوب بر سر اصغر کوبیده و برادرش با چاقو ضربه زده است.
او افزود: کمتر از یک هفته از وقوع این قتل، پلیس سه مجرم را در کاشمر شناسایی و محل اختفای آنها را مشخص می‌کند. متهمان با رسیدن پلیس داخل زمین‌های کشاورزی اطراف متواری می‌شوند که با تیراندازی پلیس هر سه نفر دستگیر می‌شوند. برادر 20 ساله صاحب وانت که حالا متهم به قتل است گفته انگیزه من پس گرفتن ترازوی برادرم بود.
20106

کد خبر: 585433

وب گردی

وب گردی