تولیدات مزرعه آموزشی، تحقیقاتی شترمرغ واحد گرمسار افزایش می یابد/عکس

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پس از بازدید از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی شترمرغ در دانشکده دامپزشکی واحد گرمسارگفت: با گسترش پیش مولدها و مولد های شتر مرغ، تولیدات این مرکزافزایش چشمگیری خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز؛ طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پس از بازدید از بخش های مختلف مزرعه آموزشی و تحقیقاتی شتر مرغ در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ابراز امیدواری کرد: با گسترش مولدها و پیش مولدهای شترمرغ و تجهیزآن، تولیدات این مرکزافزایش چشمگیری خواهد یافت.

سرپرست واحد گرمسار که به همراه دکتر جلیل پور حاجی، رئیس دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار از این مزرعه بازدید می کرد، در جریان مسائل و مشکلات و نیازهای این مزرعه قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

وی گفت: این مزرعه در راستای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی و افزایش درآمدهای غیر شهریه ای تاسیس شده وگوشت، روغن و تخم شترمرغ از تولیدات مزرعه آموزشی و تحقیقاتی شترمرغ دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار است که علاوه بر مصرف اساتید، کارکنان و داخل شهرستان، در واحدهای دیگر استان نیز توزیع شده است.

میرساردو بیان کرد: مرکز تحقیقات و پرورش شترمرغ در دانشکده دامپزشکی که در زمینه تحقیقات و تولید شترمرغ فعالیت می کند می تواند به یک مرکز مهم تحقیقاتی و آموزشی در منطقه تبدیل شود و ضمن تولید محصولات متنوع، زمینه آموزش های لازم به علاقمندان پرورش شترمرغ را نیاز فراهم کند.

سرپرست واحد گرمسار در این بازدید دستور خرید شترمرغ های پیش مولد و مولد و برخی نیازهای این مرکز را صادر و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد افزایش تولیدات، رشد تحقیقات و آموزش و کمک به افزایش درآمدهای غیرشهریه ای را شاهد باشیم.

20101

کد خبر: 585630

وب گردی

وب گردی