مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان:  دانشگاه آزاد اسلامی همیشه در حوزه ورزش خوب عمل کرده است

شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان و تنی چند ازصاحب نظران استانی و مسئولین و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه ابتدا دکتر علیرضا امیرتیموری، دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن خیر مقدم به حاضرین، گفت: تقویت انگیزه تحرک عمومی و برنامه‌ریزی برای انجام ورزش مستمر در جامعه امروزی خصوصا جامعه دانشگاهی امری ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به نگاه ویژه ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی به حفظ سلامت جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور ایجاد پویایی و نشاط درونی جوانان و کشف استعدادهای ذاتی آنان ضرورت آن در جامعه قابل حس بوده و باید با برنامه ریزی و پیش بینی برنامه های ورزشی سالم در محیط دانشگاه در جهت حفظ سلامت روحی و جسمی این قشر آسیب پذیر کوشا بود.

دکتر امیرتیموری اضافه کرد: بدون شک توجه به مقوله ورزش در جامعه مانع گسترش یافتن آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف در جامعه خواهد شد. ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می کند بلکه باعث تغییر نگرش آن به جامعه شده و به طور خلاصه ورزش از نظر جسمی ، روحی ، فردی و اجتماعی در زندگی دانشجویان اثری قطعی و تعیین کننده ای دارد.

در ادامه مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، ضمن تشکر از تشکیل این شورا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با بیان اینکه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه ای به ورزش در این دانشگاه دارد، گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش توجه ویژه شده، که این امر رضایت ورزشکاران این دانشگاه را بدنبال داشته است.

وی افزود: ورزش در این مجموعه آموزش عالی رشد قابل توجهی داشته لذا امروز ورزش برای این دانشگاه یک برند معتبر به شمار می رود. دانشگاه آزاد اسلامی همیشه در حوزه ورزش خوب عمل کرد و در ورزش های قهرمانی خدمات بسیار ارزنده ای داشته است.

لازم به ذکر است از مصوبات این جلسه موافقت اولیه با ساخت یک باب مجموعه ورزشی چند منظوره شامل استخر، مرکز تست سلامت، سالن بدن سازی، آماده سازی و ساخت جاده سلامت، برگزاری کارگاه ها و دوره های تربیت مربی و داوری بود که با حضور اعضاء مورد تصویب قرار گرفت.

20101

کد خبر: 585665

وب گردی

وب گردی