جایگاه‌های عرضه میوه شب عید مشخص شد

ستاد تنظیم بازار استان تهران با دستور کار «ارائه پیشنهادات کمیته تنظیم بازار در خصوص تامین، ذخیره و توزیع میوه شب عید» در استانداری تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، جلسه ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی در سالن جلسات معاونت امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری و با حضوراعضای کمیسیون تنظیم بازار برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، هدف ستاد تنظیم بازار را تلاش برای تعادل در قیمت سیب و پرتقال در ایام پایانی سال و ذخیره‌سازی به موقع و با کیفیت این محصولات دانست و اضافه کرد: از آنجا که سرعت ذخیره‌سازی و کیفیت محصولات برای این ستاد مهم است، با برنامه‌ریزی انجام شده اقلام مورد نظر به اندازه کافی و با کیفیت بهتر از سال قبل تامین و ذخیره شده است.

منصوری در خصوص تقسیم وظایف توزیع میوه شب عید، گفت: مباشر توزیع میوه در سطح استان بر عهده سازمان تعاون روستایی استان بوده که باید با سازماندهی مباشرین از هم اکنون کار خود را آغاز و سامان دهد تا در ایام پایانی سال با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

او، نقش دولت را صرفا تنظیم بازار معرفی کرد و گفت: ما فقط به دنبال تنظیم بازار هستیم و متناسب با قیمت بازار، برنامه ریزی وتصمیمات لازم با هماهنگی ستاد اتخاذ خواهیم کرد.

منصوری در خصوص تعداد جایگاه‌های عرضه میوه گفت: ۳۴۴ غرفه برای توزیع در سطح استان تدارک دیده شده است که به خاطر سهولت دسترسی مردم به بازار میوه شب عید‏، تعداد جایگاه‌ها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، رییس جهادکشاورزی استان در پایان از اعضای نظارتی جلسه‏ خواست تا برنامه و راهکارهای پیشنهادی خود را در خصوص نظارت بر بازار شب عید‏، از لحاظ کنترل قیمت و کیفیت محصول وهمچنین نحوه توزیع وعرضه تهیه و حداکثر تا ۱۵ بهمن به دبیرخانه ستاد ارایه کنند.

20102

کد خبر: 585723

وب گردی

وب گردی