عضو تیم ملی راگبی و مربی و داور هندبال تصادف کرد/ درد کشیدن با جیب خالی و سکوت مسئولان

در حالی‌که سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی و مربی و داور هندبال به دلیل تصادف روی تخت بیمارستان افتاده است، اما خانواده‌اش برای ادامه درمان به پول بیشتری نیاز دارند.

به گزارش ایسکانیوز سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی و مربی و داور هندبال تصادف کرده است و خانواده‌اش برای درمان او 32 میلیون تومان قرض گرفته‌اند و برای ادامه درمان به پول بیشتری نیاز دارند.

* درد کشیدن با جیب خالی

روی تخت بیمارستان با مرگ دست‌ و پنجه نرم کنی، نگران فلج شدنت باشی و پولی هم برای درمان نداشته باشی. دخترت روی تخت بیمارستان باشد، دختری که یک عمر با پول کارگری بزرگش کرده‌ای، ورزشکارش کرده‌ای، آن هم در حد تیم ملی و مربی، اما حالا کسی نباشد دستت را بگیرد، یک چشمت به خدا باشد که او را از تو نگیرد و یک چشمت دنبال هزینه‌های میلیونی، به دنبال کمکی باشد تا... این داستان سارا عبدالملکی است؛ بازیکن تیم ملی راگبی، بازیکن و مربی هندبال.

* سکوت مسئولان ورزش

دیروز با فدراسیون هندبال و انجمن راگبی هم تماس گرفته شد؛ سوال این بود که آنها از وضعیت ورزشکارشان باخبرند یا نه. میرزاآقابیک، رئیس انجمن راگبی در دسترس نبود. معصومه مشت‌زن، نایب رئیس بانوان در فدراسیون هندبال جوابگوی تماس شد، اما جالب بود که او هیچ‌خبری از این اتفاق نداشت: «من تازه از شما می‌شنوم که چه اتفاقی افتاده است. اجازه بدهید با هیات تهران تماس بگیرم و از اصل موضوع با خبر شوم، بعد جوابگوی شما هستم.»

چند ساعت بعد دوباره تماس گرفته شد، اما این بار دیگر مشت‌زن حاضر نشد به تماس‌ها جوابی بدهد. خانواده عبدالملکی امیدوارند مسئولان ورزشی کمک حالشان باشد. به هرحال دخترشان چند سالی عضو تیم ملی بوده و در راه بازگشت از ماموریت ورزشی تصادف کرده است.

605/601

کد خبر: 585818

وب گردی

وب گردی