کیانی: دادگان به پیشرفت ورزش بانوان کمک زیادی می کند

ملی پوش تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت:دادگان فردی است مدیر که به ورزش بانوان اهمیت ویژه ای می دهد و باعث پیشرفت روز افزون آن می شود.

نگار کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص شرایط تیمش و تمرینات گفت: ما هر روز تمرینات فشرده ای داریم و تمرینات با برنامه ریزی قبلی دنبال می شود. سه شنبه و یکشنبه ها تمرین وزنه داریم و بعد به تمرینات توپی می پردازیم. قبل از هر مسابقه هم اول هم تیم خودمان و هم تیم حریف را آنالیز می کنیم، این هفته هم به مصاف ذوب آهن می رویم. در حال حاضر با امتیاز برابر با ذوب آهن ولی یک باخت بیشتر سوم جدول هستیم که تمام تلاشمان را می کنیم در دیدار پیش رو پیروز میدان باشیم تا به رتبه دوم جدول برسیم.

وی در مورد سطح کیفی لیگ امسال ادامه داد: سطح لیگ امسال نسبت به سال های گذشته ضعیف تر شده است. در سال های گذشته تیم هایی مثل میزان مشهد در لیگ بودند که رقابت ها را سخت تر می کردند، امسال فقط تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، ذوب آهن و گاز از مدعیان هستند. در کل وضعیت ورزش بانوان به دلیل نبود اسپانسر خوب نیست و روز به روز پس رفت می کند.

ملی پوش والیبال بانوان افزود: من چهار سال است عضو تیم دانشگاه آزاد هستم، قبل از آن هم در تیم های پرسپولیس و ذوب آهن بودم، اما هیچ کدام شرایط و امکانات دانشگاه آزاد را نداشت. به نظر من یکی از بهترین باشگاه های کشور دانشگاه آزاد است، در حال حاضر 5-6 بازیکن بومی نیستند و از شهرستان آمده اند و در هتل دانشگاه مستقر هستند. پرداختی های دانشگاه به موقع است، ما در شروع این فصل 30% از قراردادمان را دریافت کردیم.

کیانی در خاتمه افزود: جای دارد از محمد دادگان و مسئولان دانشگاه آزاد به خاطر حمایت های همیشگی شان تشکر کنم. دادگان فردی است مدیر که به ورزش بانوان اهمیت ویژه ای می دهد و باعث پیشرفت روز افزون آن می شود. تیم داری کار آسانی نیست، چهار سال پیایی با حمایت های دادگان در لیگ هستیم. تمام تلاشمان این است در پایان فصل قهرمان شویم و جوای زحمات و اعتماد مسئولان را بدهیم.

604/602

کد خبر: 585837

وب گردی

وب گردی