برترین دانشگاه ها در حوزه همکاری های بین المللی تقدیر می‌شوند

همزمان با ششمین نشست هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، موسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری، از هشت دانشگاه، ‌پژوهشگاه و پارک علم و فناوری برتر در حوزه همکاری های علمی بین المللی تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی با اعلام این خبر اظهار داشت : با هدف شناسایی فعالان عرصه علم و فناوری در عرصه بین الملل، برنامه ارزیابی فعالیت های علمی بین المللی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری از شش ماه قبل، در دستور کار مرکز همکاری های علمی بین المللی قرار گرفت. به همین منظور، دبیرخانه این برنامه کاربرگ هایی را برای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری، ارسال و از آنها اطلاعات مربوط به شاخص های فعالیت های بین المللی را درخواست کرد.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با اشاره به استقبال چشمگیر از این برنامه اظهار داشتند: مجموع پاسخ های دریافتی از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری مورد بررسی قرار گرفت که در ششمین نشست معاونان و مدیران بین الملل، هشت دانشگاه، ‌پژوهشگاه و پارک علم و فناوری که توانسته اند بیشترین امتیازها را کسب کنند که در این نشست مورد تقدیر و حمایت قرار می گیرند.

20104

کد خبر: 585906

وب گردی

وب گردی