ابلاغ بخش‌نامه برگزاری جشن انقلاب و 22 بهمن به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخش‌نامه برگزاری آیین جشن انقلاب و 22 بهمن را به دبیران هیات امنای استان‌ها، روسای واحدهای جامع و مستقل و روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز،معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی باتوجه به نام‌گذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری و تعیین سیاست‌ها، رویکردها، خط‌مشی‌ها و اصول حاکم بر برنامه‌های آیین بزرگداشت جشن انقلاب، شعار اصلی و محوری دهه فجر سال جاری را «تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت‌مداری، همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت» قرار داده است.

این معاونت طبق بخش‌نامه برگزاری جشن 22 بهمن، شورای دانشجویی و فرهنگی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی را موظف کرده از تشکل‌های اسلامی دانشجویی، استادان و هیات‌های مذهبی و بسیج دانشجویی علاقه‌مند حمایت کنند.

بر اساس بخش‌نامه آیین بزرگداشت جشن انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی علاقه‌مندان شرکت در این جشن می‌توانند در محورهای فرهنگی،هنری و سیاسی فعالیت کنند.

طبق این آیین‌نامه محور فرهنگی هنری به نشست‌های تخصصی برای بررسی «هنر انقلاب»، اکران فیلم‌های مستند، اجرای تئاتر، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، پوستر، نقاشی و گرافیک، جشنواره موسیقی انقلاب اسلامی، دیدار با شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و اجتماعی، تجلیل از مقام شهدای انقلاب و دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، آماده‌سازی فضای اداری و آموزشی واحدها و حضور دانشگاهیان در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن اختصاص یافته است.

دانشگاهیان هم‌چنین می‌توانند در محور سیاسی و در حوزه‌های برگزاری جلسات سخنرانی با عناوین اندیشه‌های سیاسی امام خمینی(ره)، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و میزگردهای تخصصی، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی سیاسی وعلمی درباره انقلاب اسلامی و موضوعات مرتبط با آن طبق آیین‌نامه فعالیت کنند. هم‌چنین در این بخشنامه نام روزهای دهه فجر ذکر شده است که در جدول دیده می‌شود.

کد خبر: 585972

وب گردی

وب گردی