بروجردی: احزاب باید در کنار یکدیگر کار را پیش برده و از منیت‌ها دوری کنند/تصمیم واحدی برای تنها نگذاشتن صندوق‌های رای گرفته‌ایم

یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: می‌خواهیم صندوق‌های رای را تنها نگذاریم و با حضور در پای صندوق‌ها سهم و دین خود را ادا کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا اشرف بروجردی در چهاردهمین کنگره حزب مردم سالاری اظهار کرد: علی‌رغم رد صلاحیت‌ها تصمیم یکسان و واحدی اتخاذ کرده‌ایم تا با حضور در پای صندوق‌های رای سهم و دین خود را ادا کرده و به جهانیان اثبات کنیم که ملت ایران همواره در مقاطعی که احساس خطر می‌کند وظیفه و تکلیف برای حضور را می‌بیند و منسجم ، موثر و یکپارچه گام بر می‌دارد.

وی با ابراز امیدواری از این‌که «از خلال کار جمعی و برخورداری از خرد و اندیشه‌ جمعی امور با تصمیم قاطع پیش برود» گفت: به طور طبیعی با این روند می‌توان به نقاط قوتی برای بهبود شرایط اجتماعی مردم رسید و آن‌ها از این فرایند بتوانند سهم خود را نسبت به ائتلاف ادا کنند.

وی خطاب به مسئولان حزب مردم‌سالاری نیز گفت:‌ امیدواریم این ظرفیت و توانایی را در اختیار همه قرار گیرد تا با مشارکت و همراهی آن‌ها بتواند وضعیت را به گونه‌ای شکل داد که در نهایت شاهد حضور نمایندگان شایسته و آشنا به درد مردم در مجلس باشیم. نمایندگانی که تمام هم و غم‌شان رفع مشکلات جامعه و بهبود وضعیت کشور باشد.

این عضو مجمع زنان اصلاح طلب با تاکید بر این‌که «وجود احزاب و تشکل‌ها می‌تواند نقطه عطفی در جامعه باشد» به شکل‌گیری حزب جمهوری اسلامی بعد از انقلاب اشاره و اظهار کرد: بنده در آن زمان مسئول شاخه خواهران حزب بودم. این حزب تا قبل از فاجعه 7 تیر امور را به خوبی پیش می‌برد اما بعد از آن و به دلیل به شهادت رسیدن عده‌ای از افراد حزب نهایتا تشکیلات نتوانست دوام اولیه را حفظ کند. اکنون و در برهه کنونی به حزبی نیاز داریم که علاوه بر کادرسازی بتواند از قابلیت‌های علمی و توانایی اجرایی و برخورداری از خرد جمعی استفاده کند.

وی گفت: احزاب باید در کنار یکدیگر کار را پیش برده و از منیت‌ها دوری کنند. در این شرایط شاهد طلیعه‌ای برای رسیدن به دموکراسی هستیم. ما هنوز در آغاز راهیم و تمرین می‌کنیم، البته آمال ما رسیدن به جامعه فاضله‌ای است که آن جامعه تجلی دیدگاه و آرمان‌های اسلامی و دینی‌مان است.

همچنین در این کنگره رویا زمانی نایب رئیس شاخه خواهران حزب مردم‌سالاری در سخنانی با تاکید بر لزوم حضور زنان در عرصه‌ سیاست گفت: باید شرایطی فراهم شود تا زنان در عرصه‌ سیاست حضور پررنگ‌تر داشته باشند؛ چراکه این موضوع می‌تواند در نهایت منتج به توسعه پایدار کشور شود.

وی ابراز امیدواری کرد که همه زنان مشارکت سیاسی‌شان را افزایش دهند و مسئولان در راس امور کشور نیز در این راه کمک‌های لازم را انجام دهند.

10203

کد خبر: 586082

وب گردی

وب گردی