توافقنامه AFC با اسپورت رادار برای مبارزه با تبانی تمدید شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا توافقنامه خود را ۲ سال دیگر با اسپورت رادار برای مبارزه با تبانی تمدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا با اسپورت رادار تفاهمنامه همکاری امضا کرد و این تفاهمنامه در خصوص مقابله با تبانی در نتایج بازی‌های مسابقات است. در این توافق جدید AFC موقعیت خود را به عنوان یکی از سازمان‌های ورزشی که به این امور اهمیت می‌دهد، نشان خواهد داد.

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از این توافقنامه اظهار داشت: مبارزه با تبانی در ورزش امری غیرقابل انکار است و این توافقنامه سنگ بنایی برای حمایت از ورزش در نسل‌های آینده است.

وی افزود: ما در AFC فقط به وجود این قضیه اکتفا نمی‌کنیم بلکه می‌خواهیم با تمام قوا از فوتبال آسیا در تمام کشورهای آسیایی حمایت کرده و به عنوان الگویی برای آنها به شمار بیاییم. شرکت اسپورت رادار ثابت کرد شریک خوبی برای تحقق اهداف‌مان در این زمینه است.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: ما از طریق این شراکت جدید امیدواریم بهترین نتیجه را داشته باشیم. به همین دلیل شراکت خود را با این شرکت در سطح تمام فدراسیون‌های فوتبال آسیا گسترش دهیم. اسپورت رادار به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در مبارزه با تبانی در این امر مهم ما را یاری می‌کند. بعد از توافق در سال ۲۰۱۳، همکاری‌‌مان را برای دو سال دیگر تمدید کردیم.

شیخ سلمان با اشاره به اینکه توافقنامه ما شامل ۴۵۰۰ بازی در سال در تمام مناطق آسیاست، خاطرنشان کرد: در این توافقنامه تمام بازی‌هایی که در سطح آسیا در کشورهای مختلف برگزار می‌شود را زیر نظر داریم تا در این بازی‌ها هیچ تبانی صورت نگیرد.

در ادامه آندریاس کرانتیش مدیر اجرایی اسپورت رادار اظهار داشت: توافقی که اکنون با AFC به امضا رساندیم توافقی جدید به شمار می‌آید چرا که گستره کار ما بسیار زیاد شده است. در توافق قبلی ما تنها مسابقاتی را که در سطح آسیا در لیگ قهرمانان برگزار می‌شد را زیر نظر داشتیم، اما حالا قرار شد که تمام بازی‌های لیگ‌های کشورهای مختلف در آسیا را زیر نظر داشته باشیم. امیدواریم در این کار کمک خوبی را برای جامعه ورزش و فوتبال داشته باشیم.

604/601

کد خبر: 586123

وب گردی

وب گردی