قلعه نویی: تراکتورسازی درنقل وانتقالات نیم فصل موفق عمل کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این باشگاه در نقل و انتقالات بهترین و موفقترین عملکرد را داشت و امیدوارم بازیکنان جدید کارایی لازم را داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی مقابل راه آهن در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران افزود: درگذشت همایون بهزادی و رضا احدی دو اسطوره فوتبال ایران را تسلیت می گویم. آرزوی سلامتی برای استادم منصور پورحیدری دارم.
وی اظهارکرد: تعطیلات برای تراکتورسازی مفید بود. توانستیم ضعف ها را برطرف کنیم. مشکلات بدنی و آمادگی جسمانی تا حدودی رفع شد.
سرمربی تراکتورسازی افزود: تنها مشکل این تیم بازی نکردن است که اگر مسابقه دوستانه برگزار می کردیم شرایط بهتری را برای ادامه لیگ برتر پیش رو داشتیم.
قلعه نویی درباره شناخت از تیم راه آهن گفت: مهدی تارتار مربی خوب و فهیمی است و راه آهن باشگاه بزرگی است. تیم ما وضعیتش بهتر شده است. هم اکنون دغدغه داریم کدام بازیکن درون زمین قرار بگیرد.
وی درمورد مشکل گلزنی تراکتورسازی تصریح کرد: وقتی به ملوان در بازی دوستانه 3 گل زدیم، این امرنشان می دهد، ضعف های ما برطرف شده است. اگر به ترکیه می رفتیم وضعیت ما بهترمی شد. چرا که 3 بازی دوستانه انجام دادیم.
سرمربی تراکتورسازی درپاسخ به این سوال که آیا مشکل بختیار رحمانی رفع شده است، تصریح کرد: این بازیکن به تمرینات بازگشته است و با انگیزه کار می کند می خواهیم او مثل گذشته کار کند و انتظار مردم و کادرفنی را پاسخ دهد.
قلعه نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دروازه بان جدیدی جذب خواهید کرد، گفت: مترصد جذب یک دروازه بان با تجربه دیگر هستیم، تقریبا کار انتقال مسعود هماهی به تراکتورسازی تمام شده است.
وی در مورد اینکه آیا میثاق معمارزاده هم مدنظرش است، تصریح کرد: میثاق گلر خوبی است اما قبلا با همامی صحبت کردیم او قراردادش را با تیم بسته است اما باید درهیأت فوتبال ثبت کند.
سرمربی تراکتورسازی در مورد مشکلات مالی این باشگاه و شایعه تهدید بازیکنان به ترک از تمرینات تیم اظهارکرد: خوشبختانه ظرف دو روز اخیر بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده به طوریکه مبلغ پرداختی قراردادها به بالای 30 درصد رسیده است.
دیدار تیم های راه آهن و تراکتورسازی تبریز درهفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر جمعه در تهران برگزار می شود.

605/601

کد خبر: 586206

وب گردی

وب گردی