تعریف و تمجید سایت باشگاه فرانکفورت از ملی پوش ایرانی

سایت باشگاه آلمانی که کمتر پیش آمده به تعریف و تمجید از بازیکنی بپردازد، در خبر بازگشت این تیم از اردوی ترکیه به تعریف و تمجید از روحیه و آمادگی بالای ملی پوش ایرانی پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، اردوی 15 روزه FSV فرانکفورت در ترکیه با سه برد در بازی‌های دوستانه مقابل رقبای سرشناس به پایان رسید تا این تیم با روحیه و انگیزه بالا به آلمان بازگشته و خود را برای حضور در دور برگشت بوندس‌لیگای دو آماده کند.

سایت باشگاه آلمانی که کمتر پیش آمده به تعریف و تمجید از بازیکنی بپردازد، در خبر بازگشت این تیم از اردوی ترکیه به تعریف و تمجید از روحیه و آمادگی بالای ملی‌پوش ایرانی پرداخت و نوشت: «احسان حاج‌صفی همچنان یکی از آماده‌ترین نفرات تیم در اردوها نشان داد، به خصوص در آخرین جلسه تمرینی که حرکات نمایشی او در مسابقه تنیس فوتبال درون‌تیمی آمادگی بدنی بالای او را به رخ کشید. احسان در کنار کاپیتان تیم از پس تمامی رقبا برآمد تا قهرمان تنیس فوتبال FSV نامیده شود». سایت فرانکفورت همچنین با قرار دادن تصاویری از قیچی برگردان‌های حاج‌صفی در تنیس فوتبال به تعریف و تمجیدهایش از این بازیکن ادامه داد. FSV در آغاز دور برگشت بوندس‌لیگای دو باید سفر دشواری به شهر کارلسروهه داشته باشد و مقابل این تصمیم صف‌آرایی کند که با توجه به عملکرد حاج‌صفی می‌توان گفت او در این بازی همچنان نقش مدافع چپ فرانکفورتی‌ها را بازی خواهد کرد.

601/604

کد خبر: 586471

وب گردی

وب گردی