آغاز بکار بخش همودیالیز مرکز بیماری‌های خاص دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بخش همودیالیز مرکز بیماری‌ های خاص بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود آغاز بکار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت: پس از رایزنی‌های فراوان و با مساعدت و یاری صمیمانه دکتر فاطمه هاشمی ریاست بنیاد بیماری‌های خاص کشور و همچنین همکاری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، بخش همودیالیز مرکز بیماری‌های خاص بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) وابسته به این دانشگاه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز پذیرش بیمار را دریافت کرد.

دکتر سید حسین بدیعی افزود: در نامه‌ای که به امضای دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده به استناد مصوبه مورخه 6 دی‌ماه 94 کمسیون قانونی ماده 20 با افزایش بخش دیالیز بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) با تعداد 6 تخت موافقت شده است و بدین ترتیب همشهریان و هم استانی‌های عزیز می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

وی بیان کرد: بخش دیالیز مرکز بیماری‌های خاص در جوار بیمارستان خاتم‌الانبیاء بوده و این مهم باعث می‌شود اگر بیمارانی ازاین‌دست دچار مشکلات اورژانسی در هنگام دیالیز شوند سریعاً تحت مراقبت قرار گیرند.

بدیعی با اشاره به اینکه هدف ما ارتقای هر چه بیشتر سطح کیفی و کمی خدمات بیمارستان خاتم‌الانبیاء است اظهار کرد: «دستگاه‌های دیالیز راه‌اندازی شده از بهترین نوع موجود در ایران بوده و ازجمله سیستم‌های جدید و بروز دنیا در نوع خود است.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران گفت: همشهریانی که نیاز به بستری در بخش همودیالیز بیمارستان خاتم‌الانبیاء را دارند می‌توانند با هماهنگی قبلی با شماره تلفن 32392913 الی 5 تماس حاصل کرده و از امکانات این بخش استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در پایان افزود: انشاء الله با تمهیدات در نظر گرفته‌شده در آینده بخش‌های دیگری در مرکز بیماری‌های خاص این دانشگاه برای درمان تالاسمی، شیمی‌درمانی و درمان سرطان و ... راه‌اندازی خواهد شد که اطلاع‌رسانی آن انجام می‌گیرد.

20101

کد خبر: 586482

وب گردی

وب گردی