جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود واحد علوم دارویی برگزار شد

مراسم ویژه دانشجویان جدید الورود با حضور معاونان، روسای دانشکده‌ها، مدیران گروه، مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان جدید الورود در دانشکده علوم و فناوریهای نوین و شیمی دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، روز شنبه 10 بهمن ماه دانشکده های علوم و فناوریهای نوین و شیمی دارویی، در جلساتی جداگانه و همزمان از دانشجویان جدید الورود استقبال کردند.

در ابتدای این جلسه، دکتر عباس احمدی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدید الورود نکات آموزشی لازم را ارائه داد.

در ادامه دکتر ابراهیم بلالی، رییس دانشکده علوم و فناوریهای نوین، پریسا زیارتی، رییس دانشکده شیمی دارویی و مهندس صابری، مدیر حراست، دانشجویان را به دقت و اطلاع از مقررات و آیین‌نامه‌های آموزشی دانشگاه، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی نظیر انتخاب دوست، نظم و انضباط در امور و داشتن برنامه و نقشه راه آینده و استفاده بهینه از فرصت های دانشجویی جهت رشد و شکوفایی علمی و معنوی دعوت کردند.

در پایان این مراسم مدیران و کارشناسان گروه توضیحاتی راجع به خصوصیات رشته‌های تحصیلی، قوانین و مقررات آموزشی به دانشجویان ارائه دادند.

20101

کد خبر: 586700

وب گردی

وب گردی