صافی : دادگان  عامل موفقیت ورزش های دانشگاه آزاد اسلامی است/مدعی جدی قهرمانی هستیم

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مدیریتی که دادگان دارد باعث شده که همه چیز بر روی چهار چوب و روال خودش باشد.

احمد صافی در گفت و گو اختصاصی با ایسکانیوز در خصوص شرایط تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین حمایت های مدیریت این باشگاه صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:

*شرایط کلی تمرینات تیم چگونه است؟

روز شنبه تیم از مسابقات جهانی فرانسه به ایران آمد و از امروز تمرینات را پیگیری می کنیم. شکر خدا شرایط تیم کاملا خوب است و به خصوص با بازگشت سجاد گنج زاده، هامون ،بهمن عسگری و ذبیح الله پورشیب در تیم مشکلی نداریم .تمرین ها خوب است اما همچنان بازیکنان در شرایط سخت محک نخوردند ، به همین خاطر برنامه ویژه برای بازیکنان اسم و رسم دارتیم دانشگاه آزاد اسلامی داریم.

*تا این قسمت کار سطح لیگ کاراته را چطور ارزیابی می کنید؟

ما دو بازی متفاوت داشتیم اما در این بازی ها تیم کاراته سنندج کاری کرد که نتوانیم یک لحظه هم از آن ها غافل شویم .

فکر می کنم که لیگ کاراته محل بروز، شدن ها و نشدن ها است، شدن ها برای کسانی که می خواهند با حضورشان در کاراته نظر ما را جلب کنند تا به تیم دانشگاه آزاد اسلامی ملحق شوند و نشدن ها هم برای کسانی که فقط می خواهند برای بزرگ کردن خودشان و اسمشان مسابقه دهند و تمریناتشان را دست کم بگیرند در آن وقت هر چقدر هم بخواهند خودشان را به سطح بالا برسانند نمی توانند و امکان پذیر نیست.

*فکر می کنید قویترین تیم که درمسابقات مقابل شما می باشد کدام است؟

اگر بخواهیم به اسم تیم ها بیاندیشیم باید بگویم که تیم پاس قوامین و نفت مقداری قویتر از دیگر تیم ها هستند اما نباید از تیم هایی مثل آوای رزم و... بگذریم.

البته نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت به دلیل این که استعداد ها زیاد هستند و غیر منتظره خودشان را نشان می دهند .ولی من فکر می کنم که صنعت برق هرمزگان هم تجربه زیادی دارد اما ما باید قویترین حریفمان را تیم پاس قوامین و نفت بدانیم زیرا در بین ورزشکار ها شناخته شده تر هستند.

*نحوه پرداختی های دانشگاه آزاد اسلامی و امکانات لازم چگونه است؟

بازیکنان امروز اولین پرداختی های خود را از باشگاه دریافت کردند و آنها از خوش حسابی باشگاه بسیار راضی هستند. دادگان مدیر بسیار حرفه ای و با تجربه ای است و از بطن ورزش است. همچنین در کنار دادگان، پهلوان و عزیزخانی حضور دارند که به خوبی به بهبود شرایط کمک می کنند.

مهمتر از همه این که به قولشان عمل کردند و پس از بازی اول پرداختی هارا انجام دادند و ما حالا وظیفه داریم که ورزشکاران را آماده و تیم را بسازیم.

605/601

کد خبر: 586744

وب گردی

وب گردی