اعطای امتیاز بازآموزی به اعضای سازمان نظام دامپزشکی شرکت‌کننده در سومین همایش پروبیوتیک‌ها

اعضای سازمان نظام دامپزشکی که در سومین همایش پروبیوتیک‌ها و غذاهای فراسودمند شرکت کنند، 10 امتیاز بازآموزی دریافت می‌کنند.

ایسکانیوز : امتیاز بازآموزی تمامی اعضای سازمان نظام دامپزشکی از دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی به بالا را شامل می‌شود. این شرایط در سایت سازمان نظام دامپزشکی www.iranvc.ir درج می‌شود.

سومین همایش ملی پروبیوتیک­‌ها و غذاهای فراسودمند با شعار ارتقای آگاهی عمومی 18، 19و 20 بهمن 1394 در مرکز همایش­‌های بین ­المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

این همایش به ریاست دکتر مریم تاج آبادی ابراهیمی (رییس انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران) و دبیر علمی دکتر مریم هاشمی (عضو هیئت مدیره انجمن پروبیوتیک) می‌کوشد در زمینه ارتقای آگاهی عمومی نسبت به مصرف پروبیوتیک‌ها گام بر‌دارد و گسترش استفاده از پروبیوتیک‌ها را به عنوان راهی برای افزایش سلامت جامعه معرفی کند.

این گردهمایی با در نظر گرفتن راهکارهای لازم در زمینه افزایش آگاهی‌های عمومی و اطلاع‌رسانی دقیق و هدفمند، به دنبال ایجاد بستر تعامل بین محققان، اساتید و صاحبان صنایع غذایی و متولیان سلامت، برنامه‌ریزی و تبیین نقشه راه توسعه دانش‌بنیان صنعت محصولات فراسودمند، تعیین دورنما و افق پیش‌رو، ارتقای فرهنگ عمومی و ایجاد ارتباط با مردم به منظور افزایش آگاهی عمومی در حوزه محصولات فراسودمند برپا می‌ شود.

سومین همایش ملی پروبیوتیک­‌ها و غذاهای فراسودمند با شعار ارتقای آگاهی عمومی، توسط انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران و با حمایت سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان دامپزشکی کشور 18 تا 20 بهمن 94 در مرکز همایش­های بین­ المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

105105

کد خبر: 586846

وب گردی

وب گردی