تشکل‌های سیاسی دانشجویی در مرجع‌شناسی خود هنگام انتخابات دقت کنند

نماینده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های دانشجویی استان همدان گفت: تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشجویی در انتخابات در مرجع شناسی خود دقت لازم را مبذول دارند.

به گزارش ایسکانیوز، سید علی‌اصغر تروهید در نشست دبیران و منتخبان تشکل‌ها و هیات‌های دانشجویی، مذهبی سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان ادامه داد: خوشبختانه در استان همدان برخی تشکل‌ها عملکرد مطلوبی دارند و از برخی نیز گلایه‌هایی وجود دارد. به خاطر اینکه تشکل‌ها استقلال مالی داشته باشند برای هر هیات و تشکل بودجه خاص در نظر گرفته‌شده که می‌تواند بسیار موثر شود.

تروهید تأکید کرد: تشکل‌های سیاسی باید دارای روحیه استقلال محوری باشند و در انتخابات پیش روی در انتخاب مرجع تصمیم‌گیری خود دقت لازم را به عمل‌آورند.

نماینده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور تشکل‌های دانشجویی استان همدان گفت: بنا بر بیانات مقام معظم رهبری دانشجویان باید با بصیرت و تحلیل و با استفاده از ملاک‌ها و شاخصه‌های رهبری در حضور حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

تروهید بیان کرد:متأسفانه شاهد هستیم برخی کلام رهبری را تفسیر می‌کنند، ما اعتقاد داریم بیانات رهبر معظم انقلاب نیاز به تفسیر و تعبیر ندارد و ایشان با صداقت حرف‌ها و رهنمودهای خود را همواره بیان کرده و می‌کنند. نیاز جامعه امروز ما حفظ وحدت و هم‌گرایی است و باید از فضای پسابرجام در پیشبرد اهداف عالی انقلاب هر چه‌بهتر بهره‌مند شویم.

20101

کد خبر: 587159

وب گردی

وب گردی