سالمی: جذب مربی برزیلی اقدامی پسندیده است

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: جذب مربی برزیلی برای تیم های ملی ساحلی اقدامی پسندیده است و حتما به رشد این رشته ورزشی کمک خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بهمن سالمی با اشاره به تمرینات خوب ملی پوشان در اردوی کیش که زیر نظر کیودی سرمربی برزیلی تیم های ملی والیبال ساحلی برگزار می شود، گفت: فدراسیون والیبال برای ساحلی دست به کار بزرگی زد و یقین دارم که والیبال ساحلی ایران آینده روشنی پیش رو خواهد داشت.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا کشورهای دیگر هم از مربی خارجی در تیم های ساحلی خود استفاده می کنند، گفت: برخی کشورها از مربیان خارجی برای تیم های ساحلی استفاده می کنند که قزاقستان از جمله این کشورها است.
بازیکن والیبال ساحلی ایران با اشاره به نقش مهم مربی در والیبال ساحلی گفت: تمرینات فشرده مهمترین اصل در والیبال ساحلی است اما نمی توان نقش مربی را نادیده گرفت، زیرا مربیان اصول مهمی را به بازیکنان آموزش می دهند.
سالمی در ادامه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در تور جهانی والیبال ساحلی در کیش اشاره کرد و گفت: این میزبانی انگیزه زیادی در بازیکنان ساحلی ایجاد کرده است که تنها برای شرکت کنندگان در این رقابت ها نیست، بلکه جوانان و نوجوانان این رشته نیز شامل می شود. کسب این میزبانی نشان می دهد که فدراسیون به والیبال ساحلی بها می دهد و جوانان بیشتری با درک این موضوع جذب والیبال ساحلی می شوند.
وی تاکید کرد: حتی نگاه کردن به رقابت های تور جهانی برای بازیکنان ساحلی ایران آموزنده خواهد بود، زیرا بهترین های جهان در تور جهانی کیش شرکت خواهند کرد.
ملی پوش والیبال ساحلی در پایان در پاسخ به این سئوال که چه مقامی را برای تیم خود (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) در تور جهانی کیش پیش بینی می کند، گفت: تور جهانی سطح بسیار بالایی دارد و نمی توان برای مسابقات آن پیش بینی داشت. تلاش خود را خواهیم کرد و امیدورام با توجه به میزبانی ایران بتوانیم در شان والیبال ساحلی ایران ظاهر شویم.
تور جهانی والیبال ساحلی از 25 تا 30 بهمن ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود. 4 تیم ایران در جدول اصلی این رقابت ها قرار دارند که تیم بهمن سالمی و رحمان رئوفی یکی از آنان است. شرکت پارس میکا کیش حامی مالی انحصاری نخستین تور جهانی والیبال ساحلی در ایران است.

604/601

کد خبر: 587242

وب گردی

وب گردی