کواکبیان: کسانی که عهده دار مسئولیت جمهوری اسلامی شدند وام دار امام هستند

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: چه آنهایی که در دوران امام مسئولیت گرفتند و آنهایی که بعد از آن عهده دار مسئولیت جمهوری اسلامی شدند وام دار امام هستند .

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز ، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان پیرامون اینکه مسئولان ما بدهکارند بیان کرد: شکی نیست ،که اگر امام نبود انقلابی وجود نداشت و وجود امام راحل از قبل از سال 42 مردم را برای تعویض نظام شاهنشاهی راهنمایی کردند و رهنمودهای ایشان منجر به انقلاب 22 بهمن 57 شد .

دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: چه آنهایی که در دوران امام مسئولیت گرفتند و آنهایی که بعد از آن عهده دار مسئولیت جمهوری اسلامی شدند وام دار امام هستند .

وی ادامه داد: با این حال معتقدیم که باعث قانونی که باید در کشور انجام شود به دلیل اینکه مسئولانی بدهکار نظام هستند نادیده گرفته شود.

کواکبیان تاکید کرد: باید همه چیز بر اساس مر قانون رعایت شود بر اساس قانون پیگیری شود و اینکه وام دار ما هستند تعبیر درستی هستند .

در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با برخی اصولگرایان خاطرنشان کرد: اگر مجبور شویم، در برخی از حوزه‌های انتخابیه که کاندیداهای اصلاح‌طلب حضور ندارند، از یک و یا چند اصولگرای معتدل حمایت می‌کنیم و در عین حال آنها را ملزم خواهیم کرد که میثاق‌نامه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را امضاء کنند، اما اینکه بعدا زیر این میثاق‌نامه می‌زنند یا خیر، دیگر دست ما نیست.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: امروز عملا برنامه ششم توسعه جهت بررسی به مجلس دهم منتقل شده است و همه مباحث و برنامه‌های ما در انتخابات باید بر اساس برنامه ششم توسعه تنظیم شود.

201/203

کد خبر: 587258

وب گردی

وب گردی