جشن پیروزی انقلاب در واحد ورامین – پیشوا برگزار شد

در اولین روز دهه مبارک فجر، جشن پیروزی انقلاب اسلامی در واحد ورامین – پیشوا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از دانشجویان ، استادان و کارکنان برگزار شد دکتر حسینعلی شیبانی طی سخنانی با گرامی داشتن یاد و خاطره ی امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهیدان پیروزی آفرین انقلاب اسلامی گفت: بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به معنای بزرگداشت آرمان های اسلامی و اعتقادات دینی است که جوهره ی این انقلاب را تشکیل داده است.

حسینعلی شیبانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا ادامه داد: برگزاری این مراسم ها و جشن ها از مصادیق پاسداری از ریشه های انقلاب است و حضور پرشور آحاد مردم در برنامه های دهه فجر و خصوصاً راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به دشمنان می فهماند که مردم ما بر سر پیمانی که با امام خویش بسته اند استوار خواهند ماند و هیچ توطئه ای آنان را از صحنه خارج نخواهد کرد و هرگز از انقلاب خود دلسرد نخواهند شد.

شیبانی به بخشی از آثار و برکات انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود : گسترش اسلام و ارزش های مذهبی در جهان ، احیاء ارزش ها و مقدسات در میان جوانان و کشورهای اسلامی ، اشتیاق مردم جهان به درک حقایق ، آشکار شدن ماهیت پلید طرفداران دروغین حقوق بشر و رسوایی استکبار در برابر آزادی خواهان همه و همه از برکات این انقلاب شکوهمند اسلامی است.

تبدیل دیار غیرت به غربت

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی معاون فرهنگی واحد ورامی_پیشوا ضمن تبیین تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت کرد: غیرتمندان این سرزمین با درک واقعیت ها و نثار جان خود چراغ راه ملت ایران شدند و امروز عزت و سربلندی ایران اسلامی در عالم مرهون همان رشادت ها و مقاومت ها است.

وی ادامه داد: یک ازاهداف دهه مبارک فجر این است که مردم با دستاوردهای نظام بیشتر آشنا شوند و تمام برنامه‌ها باید در راستای ترویج و تعمیق اندیشه‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب باشد.

سید احمد حسینی با بیان اینکه نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب باید بازشناسی شوداضافه کرد: ارتقاء آگاهی عمومی به ویژه در نسل جوان یک ضرورت در ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر است. نسل جوان اگر بفهمد قبل از انقلاب چه وضعیتی داشتیم و انقلاب چه دستاوردهایی برای نظام داشته، نوع نگاهش به انقلاب تغییر خواهد کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی واحد ورامین – پیشوا به سابقه ی دیرین مردم انقلابی دیار 15 خرداد تأکید کرد و افزود : سابقه مردم خوشنام این منطقه به قبل از انقلاب بر می شود که با غیرت ، ایمان و حرکت انقلابی خود اعتقاد راسخ خود به اسلام و تبعیت از ولایت فقیه را ثابت نمودند اما متأسفانه این دیار غیرت در ابعاد مختلف معیشتی ، اقتصادی و عمرانی به دیار غربت تبدیل شده است ولازم است کیمیایی از این منطقه بسازیم تا به جایگاه اصلی خود دست یابد.

در ادامه ی این جشن هنرمندان به اجرای برنامه های متنوع پرداختند و در پایان از دانشجویان شاهد و ایثارگر و هم چنین کارکنان بازنشسته واحد با هداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

20101

کد خبر: 587263

وب گردی

وب گردی