دیدن خرده فروشان در سطح شهر مردم را نگران کرده است / شهرها از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان پاکسازی شود

فرمانده نیروی انتظامی بر پاکسازی شهرها از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان تاکید کرد و گفت: ناجا در این راستا وظیفه بزرگی بر دوش دارد اما سایر سازمان ها نیز باید پای کار بیایند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس،حسین اشتری در همایش سراسری معاونان و روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور با بیان اینکه یکی از ابعاد دشمن و استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران گسترش معضل مواد مخدر است گفت: رویت خرده فروشان در سطح شهر مردم را نگران کرده است لذا باید تلاش کنیم جلوی خرده فروشان و متجاهرین را بگیریم.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی در این راستا وظیفه بزرگی بر دوش دارد ادامه داد: علاوه بر نیروی انتظامی باید شهرداری ، بهزیستی ، وزارت بهداشت و درمان، آموزش پزشکی، دستگاه قضا و ... پای کار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: باید چهره شهرهای ما از وجود معتادان متجاهر و خرده فروش ها پاک شود؛ البته در این راستا به خصوص در تهران اقدامات خوبی صورت گرفته اما کافی نیست .

سردار اشتری به موضوع آگاه سازی مردم نسبت به تبعات جبران ناپذیر مواد مخدر خصوصا مواد مخدر صنعتی تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت رسانه های نوشتاری و صدا و سیما در این خصوص استفاده کرد.

او با بیان اینکه دشمن از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در این راستا استفاده می کند، تأکید کرد: ما باید فضای مجازی را به اشغال خود درآوریم چرا که قشر جوان ما از فناوری های روز و شبکه های موبایلی استفاده می کند که بحمدالله این اقدام در ناجا انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای اجرای مأموریت ها استفاده کنیم بیان داشت: باید با بیان اقدامات و حرف هایمان در مجامع بین المللی، همکاری های منطقه ای و بین المللی را در راستای مبارزه با مواد مخدر گسترش دهیم.

اوتصریح کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر با سازمان ملل تعامل داریم ولی متکی به آن نیستیم.

105105

کد خبر: 587290

وب گردی

وب گردی