کره  جنوبی به توریست ها گلکسی نوت ۵ رایگان می دهد

سازمان توریستی کشور کره با همکاری شرکت سامسونگ و سازمان مخابراتی این کشور، به برخی از توریست‌هایی که وارد کره جنوبی می‌شوند، یک گوشی Galaxy Note 5 رایگان می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، کره‌ جنوبی قصد دارد خودش را به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا نشان دهد و به همین دلیل دست به راه‌کاری جدیدی برای جلب توریست زده است. سازمان توریست این کشور همکاری جدیدی را با سامسونگ و شرکت مخابرات کره آغاز کرده که به واسطه‌ی آن برخی از توریست‌هایی که از فرودگاه اصلی شهر سئول وارد این کشور می‌شوند به مدت ۵ روز یک عدد گوشی گلکسی نوت ۵ رایگان دریافت می‌کنند.

این طرح باعث می‌شود که توریست‌ها به قدرت ساخت تلفن‌های همراه هوشمند این کشور پی ببرند و زمانی که به کشور خودشان بر می‌گردند، از این گوشی‌ها تعریف کنند. به این شکل افراد بیشتری به خرید گوشی‌های سامسونگ تشویق می‌شوند.

همچنین افرادی که این گوشی‌ها را به صورت رایگان می‌گیرند، یک گیگابایت اینترنت رایگان هم در اختیار دارند. البته با تمام شدن حجم اینترنت باید با پرداخت هزینه حجم بیشتری برای خودشان بخرند.

اگر قصد سفر به کشور کره‌ جنوبی را دارید، می‌توانید تا آخر ماه فوریه به سایت KTO مراجعه و در آن ثبت نام کنید. اگر خوش‌شانس باشید به عنوان یکی از توریست‌هایی که گلکسی نوت ۵ را رایگان دریافت می‌کند، انتخاب خواهید شد.

البته باید این موضوع اشاره کنیم که گوشی‌های ساخت کره آنقدر در این کشور محبوب هستند که سامسونگ نیازی به تبلیغات این چنینی در کشور خودش ندارد و با این کار بازار سایر کشورها را هدف قرار داده و امیدوار است که بتواند نظر کاربران بیشتری را به سمت محصولات خودش جلب کند.

20104

کد خبر: 587304

وب گردی

وب گردی