ناظم‌الشریعه: با تعطیلی لیگ، بازیکن ناآماده به درد تیم‌ملی نمی‌خورد

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: چنانچه لیگ قبل از جام‌جهانی تعطیل باشد، کلکسیونی از بازیکنان ناآماده در اختیار خواهیم داشت که در جام‌جهانی به درد ما نخواهند خورد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد ناظم الشریعه در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال با بیان مطلب فوق اظهار داشت: من در جلسه روز گذشته مدیران باشگاه‌ها نبودم و ضمن احترام به همه این عزیزان باید بگویم که نظر شخصی من که شروع لیگ از انتهای اردیبهشت بود مورد لحاظ و توجه قرار نگرفت.

وی افزود: این تصمیم‌گیری به ضرر تیم‌ملی بوده و با تمام احترام، باشگاه‌ها مسائل اقتصادی را بر اهمیت سال جام‌جهانی ارجح دانسته‌‌اند. با این تصمیم ما مجبوریم حداقل 100 بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کنیم تا آماده و ناآماده را پیدا کنیم. تیم‌ملی با این شیوه متضرر خواهد شد ضمن اینکه هزینه‌های زیاد برگزاری اردوها و بازی‌های بیشتر به فدراسیون تحمیل خواهد شد.

سرمربی تیم‌ملی با بیان اینکه شروع زود هنگام لیگ به آماده‌سازی تیم‌ملی کمک خواهد کرد، تصریح کرد: با توجه به سطح بالای لیگ ایران، بهترین فرصت آماده‌سازی بازیکن همین لیگ‌برتر است. درست است که بازیکن در اردو تیم‌ملی زیر نظر ما آماده جام‌جهانی می‌شود اما اگر لیگ برگزار نشود برای آماده‌سازی تیم مگر حداکثر 5 یا 6 بازی تدارکاتی بیشتر می‌توان انجام داد؟!

ناظم‌الشریعه با تکذیب اینکه لیست مورد نظرش برای جام‌جهانی همین 18بازیکن حاضر در اردوی تیم‌ملی است، متذکر شد: اصلا چنین چیزی نیست. همیشه پیراهن تیم‌ملی باید بر تن شایسته‌ها و آماده‌ها باشد و این لیگ است که به تیم‌ملی برای حضور موفق در جام‌جهانی کمک خواهد کرد.

وی در خاتمه یادآور شد: توقع ما این است تیم‌ملی چون جام‌جهانی را امسال در پیش رو دارد در اولویت قرار گیرد اما هر تصمیمی با مسئولین مرتبط است.

604/601

کد خبر: 587307

وب گردی

وب گردی