ستاره اسکندری: عادت ندارم با دید منفی به اتفاق های اطرافم  نگاه کنم

ستاره اسکندری گفت:همکاری با کارگردان های کار اولی برایم جالب است زیرا کار اولی ها با انگیزه کامل به ساخت فیلم می پردازند و به کاری که انجام می دهند ایمان کامل دارند.

ستاره اسکندری بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما که این روزها با فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" دومین ساخته بلند تینا پاکروان در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد درباره کیفیت جشنواره سی و چهارم به خبرنگار سینمایی ایسکانیوز گفت: از آنجایی که ما مردمی تجربی هستیم نباید توقع داشته باشیم که از همان روز اول نظم و ترتیب برقرار باشد و قوانین به درستی و کامل و بدون نقص اجرا شوند، در نتیجه این آشفتگی ها باعث می شود که آثار شرکت کننده در جشنواره در ساعت مقرر به روی پرده نروند که این موضوع باعث بروز مشکلات بزرگتری خواهد شد.

این بازیگر درباره زمان و چگونگی اکران فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" گفت: بی نظمی روز اول جشنواره دامن ما را هم گرفت و باعث شد فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" که قرار بود رأس ساعت22:30 به روی پرده برود با دو ساعت تأخیر پخش شود و این یعنی از دست دادن تعداد زیادی از مخاطبان فیلم!

اسکندری درباره نقشش در فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" گفت: نقش زنی تازه به دوران رسیده را بازی می کنم که از شخصیت اصلی خودم بسیار دور است و همین دور بودن نقش باعث شد آن را بپذیرم.

این بازیگر گفت: نقشم را در این فیلم بسیار دوست دارم زیرا چالش های شخصیتی این نقش باعث شد برای رسیدن به آن تلاش کنم.

بازیگر فیلم سینمایی "حریف دل" همکاری با تینا پاکروان را لذت بخش دانست و در این باره گفت: تینا پاکروان کارگردان پویایی است و نسبت به کاری که انجام می دهد مسئولیت پذیر است و بر آن اشراف کامل دارد. از طرفی اهل تعامل است و در عین کنترل بازیگر دست او را برای رسیدن به نقش باز می گذارد.

این هنرمند درباره همکاری اش با کارگردان های کار اولی گفت: همکاری با کارگردان های کار اولی برایم جالب است زیرا کار اولی ها با انگیزه کامل به ساخت فیلم می پردازند و به کاری که انجام می دهند ایمان کامل دارند.

بازیگر فیلم "آقا یوسف" ادامه داد: برزو نیک نژاد، مصطفی احمدی، مهدی پاکدل و ایمان افشاریان کارگردان های کار اولی هستند که طی سه سال گذشته با آنها همکاری کرده ام.

ستاره اسکندری در پایان گفت: از آنجایی که کلأ عادت ندارم با نگاه منفی به اتفاق های اطرافم بنگرم باید بگویم در کل از وجود این جشنواره بسیار خوشحالم و به نظرم باید بخشی از آشفتگی های موجود را بخشید.

ستاره اسکندری تاکنون در مجموعه های تلویزیونی و سینمایی زیادی بازی کرده است.

"نیمه شب اتفاق افتاد" آخرین اثر سینمایی ستاره اسکندری است که کارگردانی آن را تینا پاکروان به عهده دارد. حامد بهداد، رویا نونهالی، سینا رازانی، آتیلا پسیانی و شقایق فراهانی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. تینا پاکروان علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی ان را به عهده داشته و به اتفاق طلا معتضدی فیلمنامه آن را نوشته است. "نیمه شب اتفاق افتاد" در بخش سودای سیمرغ، سی و چهلمین جشنواره فیلم فجر در روز اول جشنواره به روی پرده رفت.

502

کد خبر: 587410

وب گردی

وب گردی