عبدی: شرایط تیم ما نه خوب است و نه بد

هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: از مسئولان باشگاه راه آهن می خواهم بیشتر حواسشان به تیم باشد.

بهادر عبدی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در رابطه با شرایط تیمش و تمرینات گفت: شرایط تیم ما نه خوب است و نه بد. اوضاع تمرینات خوب است ولی ما از لحاظ امتیاز خیلی از سایر تیم ها عقب هستیم، جایگاه راه آهن با این همه بازیکن خوب پانزدهم جدول نیست و همه باید تلاش کنیم تا تیممان را بالا بکشیم. ما بازیکنان و کادرفنی باید تلاشمان را دوبرابر و سه برابر کنیم تا به جایگاهی در خور شأن تیم برسیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی به تساوی رسیدیم، این یک امتیاز خوب است اما در صورتی که بالای جدول باشیم. در بازی با تراکتورسازی موقعیت های زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشتیم که متآسفانه نتوانستیم از این موقعیت ها بهره لازم را ببریم. ما برای برد به میدان می رویم و تک تک بازی ها برای ما فینالی سخت است تا بتوانیم امتیاز های از دست رفته را جبران کنیم. هفته آینده هم با صبای قم بالای جدولی بازی داریم، صبایی که مربی بزرگی مثل علی دایی را دارد ولی ما تمام تلاشمان بر این است به سه امتیاز بازی های پیش رو دست پیدا کنیم و به رده های بالای جدوا لیگ برتر صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال راه آهن در خصوص بازیکنان جدید عنوان کرد: تیم راه آهن در فصل نقل و انتقلات خوب عمل کرد و بازیکنان زیادی جذب کرد. بازیکنانی که هرکدام در تیم های خود از بهترین ها به شمار می آمدند، هنوز هماهنگی لازم بین آن ها و اعضای قدیمی تیم به وجود نیامده ولی به امید خدا در تمرینات آتی تیم یکپارچه خواهد شد. متأسفانه ما در نیم فصل هم نتوانستیم به اردو برویم، برنامه کیش داشتیم که به دلیل تداخل با سایر تیم ها لغو شد. فقط دو روز به صورت تفریحی با اعضای تیم به کیش رفتیم تا با بازیکنان جدید بیشتر آشنا شویم.

عبدی در خاتمه افزود: فقط از مسئولان باشگاه راه آهن می خواهم بیشتر حواسشان به تیم باشد. چند ماه پیش قول هایی به بازیکنان داده اند که هنوز عملی نشده است، بچه های ما مخصوصاً جوانان مشکل مالی شدید دارند و این موضوع فکر آن ها را درگیر کرده و مانع آرامش آن ها برای بازی ها پیش رو می شود. از مسئولان باشگاه خواهش می کنم به قول هایشان پایبند باشند و آن ها را عملی کنند.

604/602

کد خبر: 587608

وب گردی

وب گردی