پیمان معادی در گفتگو با ایسکانیوز:به فیلم اولی هابیشتر اعتماد کنید!

پیمان معادی، بازیگر «ابد و یک روز»، گفت: شاید کار کردن با یک کارگردان فیلم اولی به نظر ریسک باشد، اما درمورد«ابد و یک روز»، پس از خواندن فیلمنامه ۵۰% به این قطعیت رسیدم که در این فیلم بازی کنم.

پیمان معادی که شب گذشته در مراسم فرش قرمز فیلم «ابد و یک روز» شرکت کرد، در گفتگو با خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، گفت: «ابد و یک روز»، فیلمی درباره طبقه متوسط جامعه است. به همین دلیل گریم عجیب و غریبی ندارد، ولی این فیلم قصه ای متفاوت دارد و بازی در اینگونه نقش ها برایم دلپذیر است. خیلی خوشحالم که با گروه فوق العاده ای کار کردم، مخصوصا مدیر تولید این فیلم عالی بود.

وی درپاسخ به این سوال که با اینکه سعید روستایی، یک کارگردان فیلم اولی است چه طور راضی شدید که ریسک حضور در این فیلم را بپذیرید، اظهار داشت: بازی در «ابد و یک روز» برایم ریسک نبود. شاید حضور در فیلم، کارگردانی که قرار است فیلم اولش را بسازد یه نظر ریسک باشد اما درمورد «ابد و یک روز» وقتی فیلمنامه را خواندم، 50 درصد به این قطعیت رسیدم که در این فیلم به ایفای نقش بپردازم. پس از آن با سعید روستایی، کارگردان فیلم ، دو ، سه جلسه صحبت کردم وو به این نتیجه رسیدم که او کارش را بلد است. پس از آنکه از گروه بازیگران هم مطلع شدم کاملا مطمئن شدم که حضور در این فیلم ریسک نیست.

وی افزود: برای یک بازیگر ریسک اصلی این است که نتواند نقشی که به او سپرده شده است به خوبی ایفا کند. پس از انجام تمرین ها و نزدیک شدن به نقش دیگر نباید استرس داشت.

معادی درخصوص نقش خود در این فیلم نیز، گفت: خوشحالم نقشی را بازی کردم که با کارهای گذشته ام متفاوت است. اما این نقش را خوب می شناختم چون با آدمهای این طبقه از جامعه بسیار در ارتباطم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اکثرا نقش آدم های طبقه متوسط را بازی می کنید، اظهار داشت: می خواهم تلاش کنم که در آینده این اتفاق نیفتد، اما با ابن حال ممکن است 10 تا فیلم دیگر را بازی کنم که نقش آدم های طبقه متوسط باشد، این موضوع ارتباط زیادی با فیلمنامه هایی که نوشته می شود دارد. باید فضایی محیا شو و فشار آورد تا فیلمنامه نویس های کشور فیلمنامه های خوب بنویسند.


بازیگر فیلم جدایی نادر از سیمین گفت: دوست دارم در سینمای ایران فیلم هایی با فیلمنامه خوب را بازی کنم. خیلی دنبال این نیستم که نقش متفاوتی را ایفا کنم. در واقع برای حرف مهم زدن در سینما تلاش میکنم .

این بازیگر درباره نحوه تمریناتی که برای این فیلم انجام داده، اظهار داشت: تمرین و دورخوانی بسیار داشتیم، در کنار آن بازیگران این فیلم به خصوص نوید محمدزاده، بازیگر فوق العاده ای است که هر روز با یک ایده ی جدید حضور می یافت. در واقع یکی از بخش های لذت بخش این پروژه تمرین های من و نوید محمدزاده بود.

معادی درباره کیفیت جشنواره امسال، تاکید کرد: امسال هنوز موفق به دیدن فیلم های جشنواره نشده ام، اما در ادامه جشنواره تصمیم دارم فیلم ها را ببینم، ولی با این حال سال هاست که می گویم، به فیلم اولی هابیشتر اعتماد کنید ، من خیلی فیلمنامه می خوانم . معمولا آنهایی را که بازی نکردم و شانس بیشتری داشته ام که بازی کنم و نشده بیشتر آن فیلم اولی ها بوده است.

502502

کد خبر: 587685

وب گردی

وب گردی