جهانگیری از  طرح آبرسانی سد جگین به جاسک بهره برداری کرد/ایران کانون امنیت است و دنیا  این را پذیرفته است

اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) در جریان سفر به استان هرمزگان با حضور در 15 کیلومتری شهرستان جاسک فاز نخست طرح ملی آبرسانی جگین به جاسک را مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش ایسکانیوز، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور همچنین از بخش های مختلف این طرح و تأسیسات مستقر بازدید کرد و با توضیحات وزیر نیرو در جریان جزییات فنی این پروژه قرار گرفت.این طرح با هدف تأمین آب شرب بندر جاسک، 105 روستای مسیر و ناحیه ی نظامی (ناوگان دریایی جنوب) با اعتباری بالغ بر 1900 میلیارد ریال اجرا شده است.

اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح فاز اول طرح ملی پروژه آبرسانی سد جگین به جاسک افزود: ایران کانون امنیت و کشوری تاثیرگذار برای ثبات در منطقه است و همه دنیا این را پذیرفته است و باید نعمت امنیت را قدر بدانیم.

وی همچنین ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا تصریح کرد: انقلاب اسلامی در زمانیکه خیلی ها تصور می کردند به یک حرکت دینی و مذهبی تبدیل شده و غیر ممکن است به پیروزی برسد، این غیرممکن ممکن شد و انقلاب به پیروزی رسید و خدا به ما این توفیق را داد که بتوانیم آرمان های امام(ره) و شهدا را که استقلال، آزادی جمهوری اسلامی است، پاس بداریم.

جهانگیری ادامه داد: امروز پس از گذشت چندین سال از آن ایام، مفتخریم که می توانیم بگوییم انقلاب اسلامی به اهداف و برنامه های خود رسیده است.

وی ادامه داد: امنیتی که امروز ملت ایران شاهد هستند به برکت رهبری رهبر بزرگوار انقلاب فرمانده کل نیروهای مسلح و تلاش نیروهای مسلح نظامی و با صبوری و انسجام ملت ایران بدست آمده که باید این نعمت ها را قدر بدانیم.

جهانگیری یادآورد شد: خدا را سپاس می گوییم که امروز جمهوری اسلامی چنین موقعیتی دارد که نه تنها خودش یک ثبات و امنیت در منطقه دارد بلکه یک کشور تاثیرگذار برای ثبات سازی منطقه است و همه دنیا این را پذیرفته بدین وسیله که اگر دنبال امنیت و بازگشت آرامش به منطقه هستند و اگر می خواهند به واقع با تروریسم مبارزه کنند اگر می خواهند گروه های مخل امنیت مردم را سرجایشان بنشانند آن کشوری که قادر است نقش اصلی در این مسیر ایفاء کند بدون تردید ایران است.

ایران نقش اصلی را در ثبات منطقه دارد

وی ادامه داد: در منطقه حساس خاورمیانه و در جاییکه ناامنی های زیادی وجود دارد، ناامنی های که امنیت مردمان مسلمان را در مناطق مختلف از سوریه گرفته تا عراق و یمن به خطر انداخته، یک کانون امنیت وجود دارد و آن جمهوری اسلامی ایران است که به برکت رهبری رهبر بزرگوار انقلاب فرمانده کل نیروهای مسلح و تلاش نیروهای مسلح و نظامی و صبوری و انسجام ملت ایران است و این نعمت را باید قدر بدانیم و تا از دست نرود قدر آن را نمی دانیم.

جهانگیری افزود: وقتی که این نعمت خوب قدردانی می شود که خدای ناکرده در یک گوشه ای احساس شود که ناامنی بوجود آمده است.

10104

کد خبر: 587742

وب گردی

وب گردی