آتش  سوزی گسترده  در سوله 2000 متری  مواد شیمیایی در جاده قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده سوله 2000 متری در جاده قدیم قم خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سیدجلال ملکی گفت: در ساعت 2:26 بامداد امروز وقوع یک مورد حادثه حریق در انبار مواد نگهداری از مواد نفتی وشیمیایی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی تهران بزرگ بود با موافقت معاونت عملیات ستاد فرماندهی ماوران پنج ایستگاه را به همراه خودروی تجهیزات تنفیس، تانکر آب و... به محل حادثه اعزام کرد.

ملکی با اشاره به حضورآتش‌نشانان به محل حادثه گفت: آتش‌نشانان تهرانی به کمک آتش‌نشانان باقرشهر رفته و پس از حضور در محل مشاهده کردند حریق در سوله‌ای به مساحت 2000 مترمربع اتفاق افتاده بود که در آن مملو از بشکه‌های گریس، مواد قابل اشتعال، رنگ و... است.

او با بیان اینکه آتش در حال سرایت به سوله‌های مجاور بود، گفت:‌ شدت حریق به حدی بود که سقف این سوله نیز تخریب شده بود که آتش نشانان از چند جهت عملیات اطفا را آغاز کرده و پس از مدتی موفق به جلوگیری از گسترش آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه مدتی بعد آتش‌نشانان شعله‌های آتش در این سوله را به طور کامل اطفا کردند، گفت:‌ از صبح امروز عملیات لکه‌گیری ادامه داشت.

به گفته وی این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و علت آن نیز از سوی آتش‌نشانان باقرشهر بررسی و اعلام خواهد شد.

105105

کد خبر: 587757

وب گردی

وب گردی