آیت الله امامی کاشانی: انسجام و حضور حداکثری در انتخابات پاسخی موثر به توطئه‌های دشمنان است

خطیب جمعه تهران انسجام و حضور حداکثری در انتخابات را پاسخی موثر به توطئه های دشمنان دانست و گفت: همه باید بدون توجه به اختلافات در پای صندوق های رای حاضر شویم.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران افزود: ملت ایران باید توجه کنند انتخابات نزدیک است؛ موسای زمان یعنی رهبر معظم انقلاب حرکتی را از دشمن علیه کشور می بینند که انسجام و حضور در پای صندوق ها می تواند پاسخ دهد.
وی ادامه داد: دشمن عقب نشینی می کند بنابراین این وظیفه ماست هفتم اسفند بدون توجه به هر اختلاف و موضوعی در پای صندوق های رای حاضر شویم. به کسانی رای دهیم که به موسای زمان ایمان دارند و به ولی فقیه عقیده دارند.
خطیب جمعه تهران اظهار امیدواری کرد که به حول و قوه الهی این صحنه ها بتواند در استحکام نظام نقش موثری داشته باشد.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز نفوذ و ناامن کردن کشور در مسایل سیاسی، اقتصادی و نظامی هدف دشمن بوده و روی این مسایل متمرکز است.
آیت الله امامی کاشانی گفت: حضور پای صندوق های رای وظیفه ای است که هر کسی به نظام اسلامی و کشور اسلامی بنگرد و نقشه هایی که از خارج علیه ایران، نظام اسلامی و ولایت فقیه طرح می کنند را ببیند، به خودش این اجازه را نخواهد داد در روز انتخابات در خانه بنشیند و اگر به خود اجازه دهد باید در تقوا و ایمان خود تردید کند.
وی تاکید کرد: باید کاملا مراقب زمینه هایی باشیم که دشمنان اسلام مایوس یا خوشحال می شوند.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امروز مثلث شومی تشکیل شده که یک ضلع آن قدرت آمریکا پشت تمام این جنایات است، ضلع دیگر برنامه ریزی رژیم صهیونیستی و ضلع دیگر پول آل سعود است که این همه ناامنی سیاسی، نظامی و اخلاقی در دنیا به وجود آورده است.
آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه جنایت کاران در سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و نقاط دیگر جنایت می کنند، خاطرنشان کرد: جنایات تکفیری ها به نام اسلام، طرح دشمن علیه تفکر و امت اسلامی است اما در عین حال خدا پیروزی را نصیب سربازان اسلامی می کند.
وی در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران، 22 بهمن را به همه انسان های آزادی خواه، حق طلب و ملت بزرگ ایران تبریک گفت و افزود: 2 هزار و 500 سال رژیم شاهنشاهی حکومت کرد و مفاسدی به وجود آمد اما انقلاب اسلامی با نفس های گرم امام راحل و ملت بزرگ ایران در 22 بهمن به پیروزی رسید.
خطیب جمعه تهران ادامه داد: این انقلاب، انقلابی است که جای تبریک به همه انسان های حق طلب دارد. نکته مهمی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد این بود که ملت ایران نه تنها در قلم، زبان و شعار یکپارچه بودند بلکه دلها هم، با هم و با امام (ره) بود.
امامی کاشانی اضافه کرد: یک مرجع تقلید فقیه جامع الشرایط و در اخلاص مردی فوق العاده با نفس عیسوی خود به این ملت دمید و ملت الهی شد، حکومت امام عصر (عج) هم چنین وحدتی را با عمق بسیار بیشتری خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به خواست خدا دالانی برای ورود به دولت جهانی امام عصر (عج) است، باید همه مراقب باشیم، در رفتار و نوشته هایمان چنان باشیم که امام عصر (عج) خواهان وحدت است. ظالمان دنیا، طاغیان عرب و صهیونیست با دشمنان اسلام علیه امام عصر (عج) قیام خواهند کرد.
امام جمعه موقت تهران در بخشی از دعای پایان خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران گفت: خداوندا مشکلات نظام جمهوری اسلامی را رفع کن و توطئه ها علیه جمهوری اسلامی را به توطئه گران بازگردان.

201/201

کد خبر: 587912

وب گردی

وب گردی