اپل بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی ساعت هوشمند در سال 2015 شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده از طرف سازمان Canalys مشخص شده که اپل تا این لحظه 12 میلیون دستگاه ساعت هوشمند فروخته که این آمار بیش از دو سوم کل ساعت‌های هوشمند به فروش رفته در بازار به حساب می‌آید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت سامسونگ با ساعت هوشمند Gear S2 در فاصله‌ی نزدیکی پشت‌سر اپل قرار گرفته است. در مکان‌های بعدی هم ساعت هوشمند Pebble و ساعت شرکت هواوی دیده می‌شوند. مشاهده‌ی شرکت هواوی در این لیست از این نظر جالب توجه است که توانسته جایگاهی بهتر از سونی و ال جی در زمینه‌ی تولید ساعت به دست بیاورد.

از طرف دیگر مشخص شده که شرکت‌های دیگری که ساعت‌های معمولی (غیر هوشمند) و دست‌بندی ورزشی تولید می‌کنند هم با فروش خوبی مواجه بوده‌اند. از بین این شرکت‌ها می‌توان به Fitbit و شرکت شیائومی با دست‌بند Mi Band اشاره کرد که توانسته‌اند 13 میلیون دستگاه بفروشند. این آمار بیانگر این موضوع است که شرکت Fitbit توانسته فروش بیشتری از اپل داشته باشد و دلیل آن هم قیمت ارزان‌تر محصولاتی است که تولید می‌کند.

ساعت هوشمند اپل

سازمان Canalys گفته که فروش محصولات شرکت‌های Fitbit، Apple و Garmin بیش از 60 درصد بازار گجت‌های پوشیدنی را به خودشان اختصاص داده‌اند.

20104

کد خبر: 588064

وب گردی

وب گردی