درنشست فیلم «من» مطرح شد: باید به جوانان  اعتماد کرد

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی "من" نیز به کارگردانی سهیل بیرقی امروز 17 بهمن ماه در کاخ جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، سعید سعدی و سعید خانی تهیه کننده گان فیلم ، بهنوش بختیاری، لیلا حاتمی بازیگران فیلم و شیما منفرد تدوین‌گر تعدادی از عوامل هستند که در نشست حضور داشتند. گفتنی است خدایار خاقانی نیز به عنوان منتقد در جلسه حضور داشت.

شیما منفرد تدوین گر فیلم "من" در ابتدای جلسه گفت: از منتقدان می خواهم فیلم "من" را بی طرفانه ببییند و به آن برچسب نزنند بدون برچسب زدن ببینند.

این هنرمند از همکاری با سهیل بیرقی اظهار خوشحالی کرد و گفت: بیرقی به خوبی می‌داند که چه می خواهد و بر کارش اشراف دارد.

در ادامه بهنوش بختیاری گفت: طی بیست سال فعالیتم چه در پشت صحنه و چه به عنوان بازیگر همیشه منتظر پیشنهاد نقشی جدی بوده ام که با فیلم سینمایی "من" این اتفاق افتاد. البته باید بگویم که بیرقی طی تمرینات بازی مرا بسیار کنترل کرد و حرکات دست و صورتم را از من گرفت که از او ممنونم..

در ادامه لیلا حاتمی گفت: من به گروهی که قرار است در آن فعالیت کنم بسیار حساسم و باید بگویم طی همکاری با عوامل فیلم "من" در آرامش کامل به سر می بردم.

سهیل بیرقی درباره احساسش نسبت به فیلم "من"گفت: خیلی احساس خوبی دارم زیرا کاری که می‌خواستم انجام دهم را با تمام وجود انجام دادم و نتیجه گیری را به عهده مخاطب می گذارم و امیدوارم بتوانم نظر او را جلب کنم.

سعید سعدی یکی از تهیه کنندگان فیلم درباره همکاری اش با سهیل بیرقی گفت: با توجه به اینکه وضعیت سینمای ایران دارد در دست جوانان قرار می‌گیرد باید به آنان اعتماد کرد تا این جوانان به سینمای ایران راه بیایند.

در انتها سهیل بیرقی درباره چونگی انتخاب بهنوش بختیاری گفت: همیشه بیننده آثار این بازیگر بوده ام و از آنجایی که معتقدم وظیفه اول یک بازیگر سرگرم کردن مخاطب است بهنوش بختیاری را بهترین گزینه برای نقش مورد نظرم دانستم در مجموع به نظرم باید دورترین بازیگر که به ذهنم می‌رسید از این نقش را انتخاب می‌کردم.

502502

کد خبر: 588180

وب گردی

وب گردی