در نهمین روز از جشنواره فیلم فجر چه فیلمهایی در کاخ جشنواره اکران می شوند؟

در نهمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، پنج فیلم اکران خواهند شد. سه فیلم در بخش سینمای ایران 1395 و دو فیلم در بخش های سینما حقیقت و هنر و تجربه.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در نهمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، پنج فیلم اکران خواهند شد. سه فیلم در بخش سینمای ایران 1395 و دو فیلم در بخش های سینما حقیقت و هنر و تجربه.

پس از نشست فیلمهای روز هشتم و پس از سرو ناهار در ساعت 14:30 مستند "A157" در بخش سینما حقیقت اکران خواهد شد. فیلم فیلم "A157" روایت سرگذشت سه دختر سوری بعد از حمله و تجاوز داعش است که بهروز نورانی‌پور تهیه کنندگی و کارگردانی آن را عهده دار بوده است.

دومین فیلم "سگ و دیوانه عاشق" نام دارد و علی محمد قاسمی کارگردان آن، درباره قصه فیلم گفته است: به طور مشخص نمی توانیم داستان فیلم را تعریف کنم، ولی فضای این اثر در کوه و جنگل های شمال کشور طی می شود و محتوای داستان در رابطه با تاوان اشتباهاتی است که بشریت در طول عمر خود مرتکب می شود و باید تاوان آن را بپردازد.­ محمدرضا نظر علیان، پیمان مقدمی، آسیه بخش زاده بازیگران فیلم هستند. گفتنی است ساعت اکران این فیلم که در بخش هنر و تجربه اکران می شود 16:00 است.

"لاک قرمز" نام فیلمی است که سید جمال سید حاتمی آن را کارگردانی کرده است و در خلاصه داستان آن آمده است: دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد. پانته‌آپناهی‌ها، بهنام تشکر، پردیس احمدیه و مسعود کرامتی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند و کامران مجیدی آن را تهیه کرده است. ساعت اکران این فیلم که در بخش سینمای ایران1395 و در گروه نگاه نو جشنواره فجر اکران می شود 18:30 است.

دومین فیلم از بخش سینمای ایران1395 "خانه ای در خیابان چهل و یکم" نام دارد و کارگردان آن حمیدرضا قربانی است و محمود رضوی آن را تهیه کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دعواى دو برادر، بحرانى را در خانواده ایجاد می کند. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگى می کنند سعى می کنند هرکدام به تنهایى بار مشکلات پیش آمده در زندگیشان را به دوش کشند. مهناز افشار،علی مصفا، سهیلا رضوی،سارا بهرامی،آرش مجیدی،مانی رحمانی،مانیا علیجانی و علیرضا کمالی بازیگران این فیلم هستند. "خانه ای در خیابان چهل و یکم" در گروه سودای سیمرغ رأس ساعت 21:00 به روی پرده می شود.

آخرین فیلم روز نهم جشنواره فیلم فجر "خشم و هیاهو" نام دارد و کارگردان آن هومن سیدی است. طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور، بهزاد عمرانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند و تهیه کننده آن سعید سعدی است. این فیلم که در بخش سینمای ایران 1395 و در گروه سودای سیمرغ قرار دارد رأس ساعت 22:30 در سالن نمایش کاخ جشنواره واقع در برج میلاد اکران می شود.

گفتنی است نشست رسانه ای آثار اکران شده در روز نهم جشنواره فردای آن روز از ساعت 10:00 بامداد در سالن سعدی برج میلاد برگزار خواهد شد.

502

کد خبر: 588868

وب گردی

وب گردی