معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام: خدمات دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد بازسازی ماندگار است

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: اقدامات و خدمات دکتر میرزاده ماندگار است و ایشان چه در زمان بازسازی و چه در زمان دانشگاه آزاد اسلامی منشا خدمات بزرگی بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، حسین کلانتری در مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی در جمع مسئولان دانشگاه، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد ایلام تصریح کرد: اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش تحصیلات تکمیلی قابل تقدیر است و این حق جوانان ایران اسلامی و از جمله ایلامی است که از امکانات خوب آموزش عالی در استان برخوردار باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام بزرگوار، اتحاد مردم و حفظ وحدت و توکل به خداوند متعال پیروز شد، بیان کرد: 6 سال پیش درآمد کشور از محل فروش نفت 120 میلیارد دلار بود. علی‌رغم افزایش حقوق، تورم، سطح دستمزدها و.. درآمد دولت کاهش یافته است به طوری که در سال 93 کمتر از 25 میلیارد دلار بوده است یعنی کاهش چشمگیر درآمد دولت که این نتیجه تحریم‌های ظالمانه بود و انصافا مردم در صحنه ماندند و شرایط سخت را تحمل کردند و به دولت و مسئولان فشار وارد نکردند.

وی گفت: مذاکرات هسته ای در کمال عزت و سربلندی و اقتدار صورت گرفت و الان ما شاهدیم بیش از 50 هیات اقتصادی از کشورهای بزرگ در حال ورود به کشور هستند.

کلانتری افزود: صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند و در انتخابات حرف آخر را آنان خواهند زد و ما به عنوان مجریان انتخابات موظف به برگزاری انتخاباتی سالم در 7 اسفند هستیم و مردم مطمئن باشند سر سوزنی در انتخابات دخل و تصرف نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در شرایط جدید و پس از رفع تحریم‌ها اصول اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری توسط دولت دنبال می‌شود و این جزء اصول اساسی ما است.

کلانتری گفت: دشمن ظالمانه ترین تحریم‌ها را بر ملت ایران تحمیل کرد اما اعتقاد و باورهای دینی مردم و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری باعث شد ملت قهرمان ایران تسلیم زورگویان نشود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام اضافه کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات با رفع تحریم‌ها و افزایش قدرت چانه زنی دولت در عرصه بین المللی ارتباط تنگاتنگ دارد و امیدواریم با مشارکت حداکثری که مورد نظر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط باشیم.

وی گفت: نقش جامعه دانشگاهی در آگاهی بخشی به مردم و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای برگزاری انتخابات باشکوه مورد تاکید است.

کلانتری از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و تلاش های مسئولان این دانشگاه تقدیر کرد.

در ابتدای این مراسم نصرت الله حیدری معاون دانشجویی فرهنگی واحد ایلام به بررسی علل وعوامل پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

اجرای موسقی زنده توسط استاد مرادخانی هنرمند برجسته استانی، سرودن شعر توسط یاسر بابایی دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه، اجرای سرود از سوی دانش آموزان حوزه هنری استان و برگزاری مسابقه تحت عنوان فجر انقلاب از دیگر برنامه های جانبی این جشن بزرگ بود.

20101

کد خبر: 588934

وب گردی

وب گردی