مسابقات تنیس روی میز کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی/ خراسان رضوی قهرمان شد

مسابقات سراسری ورزشی کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته تنیس روی میز که به میزبانی واحد بوشهر در سالن شهید محسن چکاه مجموعه ورزشی امیرالمؤمنین(ع) در حال برگزاری است، با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکانیوز، در دیدار نهایی این مسابقات دو تیم خراسان رضوی و استان مرکزی که پس از انجام بازی‌های گروهی و حذفی و با شکست رقبای خود پای در مسابقه فینال گذاشته بودند رو در روی هم صف آرایی کردند که در یک بازی نفسگیر، تیم خراسان رضوی بود که توانست بر حریف خود غلبه کند و مقام نخست این مسابقات را به نام خود ثبت کند.

مقام سوم مشترک این دوره نیز به تیم‌های تهران و آذربایجان شرقی تعلق گرفت که تیم تهران در بازی نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به مرکزی واگذار کرده بود و تیم آذربایجان شرقی نیز با نتیجه ۳ بر یک مغلوب خراسان رضوی شده بود.

در بازی‌های انجام شده در نیمه پایینی جدول مسابقات، برای کسب رده‌های پنجم تا هشتم این مسابقات ابتدا اردبیل با خراسان جنوبی و البرز با مازندران رو در روی هم قرار گرفتند که اردبیل و مازندران با نتایج مشابه ۳ بر یک پیروز از زمین خارج شدند.

در بازی برای کسب رده پنجمی، باز هم مازندرانی‌ها موفق ظاهر شدند و ۳ بر ۲ بر حریف سختکوش خود یعنی اردبیل چیره شدند و به مقام پنجم دست یافتند و اردبیل ششم شد.

در بازی بین تیم‌های البرز و خراسان جنوبی، البرزی‌ها ۳ بر یک از زمین پیروز خارج شدند و هفتم شدند.

20101

کد خبر: 589206

وب گردی

وب گردی