تماشاگران در نهمین روز جشنواره کدام فیلم ها را برگزیدند؟

مسئول ستاد انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران اخبار رسانه ها درباره درصد آرای فیلم های مردمی را تنها گمانه زنی عنوان کرد و گفت: نتایج نهایی در اختتامیه اعلام می‌شود.

به گزراش ایسکانیوز، علی آشتیانی پور درباره انتشار برخی اخبار پیرامون فیلم برگزیده از نگاه تماشاگر و درصد آرای مأخوذه هر فیلم، گفت: رأی گیری برای 23 فیلم سینمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر مانند شب های گذشته ادامه دارد و آرای اخذ شده هر روز، تا ساعات اولیه روز بعد در حال شمارش است. همچنین رأی گیری تا پایان روز چهارشنبه 21 بهمن ماه، ادامه دارد و شمارش آرا تا اواسط روز 22 بهمن ادامه پیدا می کند و قاعدتا پیش از این تاریخ هیچ آمار دقیقی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: هر گونه خبر درباره آرای مردمی تنها از طریق ستاد انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران اعلام می شود و سایر خبرها و نظرات گمانه زنی های رسانه ای است که به هیچ وجه مورد تأیید این ستاد نیست.

آشتیانی پور درباره اعلام نتایج آرای مردمی برای فیلم های جشنواره افزود: نتیجه نهایی بهترین فیلم از نگاه مردم و آرای هریک از فیلم ها در مراسم اختتامیه جشنواره اعلام می شود.

در پایان نهمین روز از جشنواره فیلم فجر، همچنان 5 فیلم بیشترین آرای مردمی را دارند.

«ابد و یک روز»، «ایستاده در غبار»، «اژدها وارد می‌شود»، «بادیگارد» و «بارکد» به ترتیب الفبا حائز بیشترین آرای مردمی تا روز گذشته هستند.

این آمار از بین 23 فیلم و با مجموع آرای 57 هزار و 319 رای تا روز نهم بوده است که از سوی خانه سینما اعلام شد.
503

کد خبر: 589269

وب گردی

وب گردی