کسب مدال طلا توسط دانشجویان معماری سما و راه یابی به مسابقات جهانی

دانشجویان رشته معمارd آموزشکده سما اسلامشهر توانستند رتبه نخست رشته طراحی فضای سبز را کسب کنند و به اردوی چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی 2017 (ابوظبی) راه یابند.

به گزارش ایسکانیوز، در شانزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت که به طور سالانه توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود، حسین ابوالحسنی پیشکلو و علیرضا شیرزه حق توانستند در رشته طراحی فضای سبز رتبه نخست را به خود اختصاص دهند و به مدال طلا دست یابند.

دانشجویان رشته معماری آموزشکده سما اسلامشهر پس از برگزاری دوره های آموزشی به سرپرستی مهندس مهدی نجاتی(رئیس مرکز آموزشی فنی و حرفه ای اسلامشهر) و مهندس ابوالفضل پوربابا(مربی طراحی فضای سبز مرکز آموزشی فنی حرفه ای مشیریه)، مقتدرانه توانستند دربرابر 8 تیم طراحی فضای سبز از استان های قم،‌ سمنان، ‌همدان، کرمانشاه، البرز، کرمان، مرکزی و گیلان رتبه نخست رشته طراحی فضای سبز را به خود اختصاص دهند و به اردوی مسابقات جهانی 2017( ابوظبی‌) راه یابند.

لازم به ذکر است مسابقات ملی مهارت از 11 تا 14 بهمن ماه با حضور شرکت کنندگانی از سراسرکشوردر 28 رشته در استان البرز برگزار گردید و منتخبین آن برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر دو سال یکبار در یکی از کشورها برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

10101

کد خبر: 589290

وب گردی

وب گردی