واکنش ایوبی به اعتراضات «بادیگارد»:اگر جشنواره بد است  پس چرا دوستان شرکت می کنند؟!

حجت الله ایوبی معتقد است که اگر در هیات داوران جشنواره فجر حضور داشت بخشی از آرای او متفاوت از نتایجی بود که اکنون اعلام شده است.

حجت الله ایوبی در گفتگو با خبرنگار سینمایی ایسکانیوز درباره واکنش هایی که به نتایج آرای بخش های مختلف سودای سیمرغ وجود دارد، گفت: در این سال هایی که من با سینما در ارتباط هستم سالی را به یاد ندارم که به نتایج آرای داوران اعتراضی نشده باشد.
رئیس سازمان سینمایی درباره حضور نداشتن گروه «بادیگارد» در مراسم تقدیر از نامزدهای جشنواره فیلم فجر، گفت: اگر جشنواره بد است و دوستان علاقه ای به حضور در آن را ندارند پس چرا شرکت می کنند؟! اعتراض آنها نشان دهنده این موضوع است که جشنواره برای آنها مهم است، به همین دلیل درخصوص اعتراضات، عادت دارم که قسمت پر لیوان را تماشا می کنم. این نشان دهنده آن است که آنها جشنواره را دوست دارند به همین دلیل به دید مثبت به اعتراضات می نگرم.
حجت الله ایوبی ادامه داد: از سوی دیگر در جشنواره داوران بدون هیچ توصیه و فشاری در بخش های مختلف انتخاب های خود را اعلام کرده اند و ناگفته نماند که شاید اگر من در گروه داوران حضور داشتم، گزینه های دیگری را برای دریافت سیمرغ انتخاب می کردم و مطمئنا انتخاب هایم متفاوت بود، بی شک اگر حق رای در هیات داوری داشتم انتخاب هایم کاملا متفاوت بود از نتایجی که اکنون اعلام شده است.

503502

کد خبر: 599320

وب گردی

وب گردی