نویدمحمدزاده:  هر کارگردانی سینمای خودش را دارد، همین بازی مرا متفاوت می کند

نشست خبری فیلم سینمایی "خشم و هیاهو" به کارگردانی هومن سیدی ظهر امروز با حضور تعدادی از بازیگران و عوامل فیلم در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد .                           

هومن سیدی در ابتدای جلسه گفت: فضای "خشم و هیاهو" از فیلم قبلی ام دور است و دوست داشتم فیلم آخرم قصه گو تر باشد.
نوید محمدزاده بازیگر فیلم نیز درباره نقش های متفاوتش در آثار جشنواره گفت: هر کارگردانی سینمای خودش را دارد و همین بازی مرا متفاوت می کند و باید قبول کنیم بازیگر بدون کارگردان کامل نیست و همه بازیگران باید این را بپذیرند.
سعید سعدی تهیه کننده فیلم در ادامه گفت: در فیلم "خشم وهیاهو" خواستیم بگویم عزت هر انسان می تواند به ذلت تبدیل شود و قصه فیلم تنها بهانه ای بود برای بیان این نکته.
محسن نصرالهی طراح صحنه اثر نیز گفت: با هومن سیدی طی و قرار کردیم که طراح صحنه در اثر حل شود و از کار بیرون نزند و امیدواریم این اتفاق افتاده باشد.
مهدی سعدی تدوینگر فیلم نیز در ادمه نشست گفت:ریتم درونی فیلم خشم و هیاهو مهم بود و نباید به هم میریخت و این موضوع در تدوین مسئله مهمی بود.
نیما حسنی نصب منتقد فیلم حاضر درجلسه نیز درباره هومن سیدی اینگونه گفت: سیدی به خوبی از سینمای تجربی به سینمای قصه گو آمده اما نکته ای که وجود دارد شبیه دانستن قصه به حادثه ای اجتماعی است که غلط است زیرا وقتی قصه از فیلتر ذهن کارگردان می گذرد و همین اثر را متفاوت می کند.
در ادامه نشست سیدی درباره شباهت اثرش به سریالی آمریکایی گفت: بعد از نوشتن فیلمنامه متوجه این موضوع شدم و برایم جالب بود.
سیدی در ادامه گفت: عجیب اینکه مطالبی از زبان من چاپ می شود که هرگز آنها را نگفته ام. شاید این فیلم نقد حاشیه پردازان رسانه است که البته تعدادشان معدود است.
محمدزاده نیز درباره شباهت فیلم به حادثه ای واقعی گفت: این شباهت برایم جالب بود. ماجرای واقعی جذاب است اما خب میتوان نقش را در مسیر دیگری شکل داد و ایفا کرد.
نیما حسنی نسب نیز بازی نوید محمدزاده را تحسین کرد و گفت: یکی از معدود بازیگرانی که تفاوت بازی در سینما و تئاتر را میداند نوید محمدزاده است.
در پایان نشست سیدی درباره فعالیت آینده اش گفت:هم بازیگری را دوست دارم و هم کارگردانی و با این دو حال خوبی دارم اما امسال تمرکزم روی بازیگری است چون فعلا اثری برای عرضه ندارم.

502502

کد خبر: 599343

وب گردی

وب گردی