فروش نانومحصول عایق حرارت به شرکت تولیدکننده کاغذ

شرکت اینداستریال نانوتک موفق به فروش نانومحصول ضدخوردگی و عایق حرارتی خود به یکی از تولیدکنندگان کاغذ و پالپ شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نفل از ایسنا ، شرکت اینداستریال نانوتک (Industrial Nanotech) یکی از تولیدکنندگان محصولات حوزه انرژی است. این شرکت که به تازگی محصول پتنت شده خود Heat Shield و Nanosulate را به یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده پالپ و کاغذ در جهان فروخته است، در 130 کشور جهان شعبه دارد.

فرانچسکا کرولی از مدیران اینداستریال نانوتک می‌گوید: «بعد از سال‌ها آزمایش، مشخص شد که محصولات ما می‌تواند نقش بسیار مهمی در صرفه جویی در مصرف انرژی داشته باشد. این محصولات می‌توانند سازه‌ها را از گزند خوردگی حفظ کنند و ایمنی را افزایش دهند. این محصولات موجب کاهش دمای سطح سازه‌ها می‌شوند. ما محصولات خود را برای صنایع و مناطق مختلف تولید می‌کنیم و در تلاش برای توسعه این کسب و کار هستیم. درآمد سالانه این شرکت 9 میلیون دلار تخمین زده می‌شود که همچنان در حال افزایش است.»

شرکت نانوتک اینداستریال یکی از شرکت‌های پیشرو در استفاده از فناوری نانو است. این شرکت محصولات مختلفی در حوزه انرژی تولید کرده که Nansulate® و Heat Shield™ عایق‌های حرارتی با قابلیت محافظت در برابر خوردگی است. این محصولات در برابر مواد شیمیایی و رطوبت پایدار هستند.

10103

کد خبر: 599476

وب گردی

وب گردی